Marley mist er volgens mij ook een paar dan hihi. Nee maar begrijp wel wat je bedoeld, shet is iets moeilijker om heel strak te krijgen, die lijken dik te worden van lucht.

Waar is de lente heen zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luna2006 schreef:Bocah heeft wel al zijn organendie heeft genoeg buik hihi
Marley mist er volgens mij ook een paar dan hihi. Nee maar begrijp wel wat je bedoeld, shet is iets moeilijker om heel strak te krijgen, die lijken dik te worden van lucht.
[ [url=m/C2HtCU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is de lente heen zegBen mijn hengst aan het beleren voor de sulky maar met zo'n blub heb ik er weinig zin in.
Lillian__ schreef:Sakvis jij vroeg laatst een x of wij niet een x samen naar buiten konden maar volgens mij heb jij van de zomer al een x kennis mogen maken met floor, toen heeft een vriendin van jou mij les gegeven in het lange lijnen... ben haar nummer kwijt (stomstomstom nooit opgeslagen kan hem ook niet meer terug vinden)
sakvis schreef:Haha, nou kunnen we het raadsel van de shetlanders en de grotere organen nooit oplossen.
Dat klopt Lillian, ik heb Floor al gezienOok toen met de kerstrit, maar toen was jij er niet geloof ik. Was meer dat als je een keertje in Leersum wilde gaan mennen dat het wel gezellig was om eens samen te gaan. Kan ik je de leuke paden laten zien en je om de zware zandverstuivingen heen sturen