vanmiddag komt de DA bij Dawn & Misty voor de 2e helft van de basisenting
en om ze te scannen

dus ik wordt met de auto gebracht en opgehaald, hoera, kon ik een halfuurtje langer slapen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandyy schreef:
Een paar jongens hebben Max vanavond laten schrikken toen ik aan het mennen was, begonnen te schreeuwen en te toeteren toen ze langs reden.Had even geen controle meer, maar had het wel snel weer terug. Daarna was elke auto eng.
Mandyy schreef:Over twee weken weer ringsteken, thema Oud Hollands. Iemand suggesties?
TheJokerr schreef:hebbe hebbe hebbe![]()
[im g]http://www.mijnalbum.nl/Foto-P86T3HBW.jpg[/img]
TheJokerr schreef:Hij stond erbij en keek ernaar![]()
[i mg]http://i53.tinypic.com/212g4ys.jpg[/img]
Mandyy schreef:Mandyy schreef:Nee met een date.Hannemarie schreef:weet ik veel wat het allemaal was
het was chique, maar wel lekker
HahaxMonsterr schreef:WIE HEEFT TWITTER WANT IK WIL TWEETEN OF WHATEVAAH.
Ik, @Daanique_FlorisSam schreef:Hallo.
Bijlezen doe ik vandaag even niet,gaat niet zo heel goed,doe het een andere keer wel.
Mag altijd pb'en he_Lois_ schreef:ielll
ik ben bang voor vissen
Ja ik ook maar ik hou ze wel in een aquarium (wat klopt hier niet)
Mandyy schreef:
Een paar jongens hebben Max vanavond laten schrikken toen ik aan het mennen was, begonnen te schreeuwen en te toeteren toen ze langs reden.Had even geen controle meer, maar had het wel snel weer terug. Daarna was elke auto eng.
Damn wat kinderachtig zegMandyy schreef:Over twee weken weer ringsteken, thema Oud Hollands. Iemand suggesties?
Kaas als wielen
Zo'n grappig kaashoedje, klompen,LauraKiara schreef:Ik bedoelde geen gaap! maar : O
Heb je ook bijgelezen?FlorisSam schreef:en ja hoor,het is weer raak.
De koeien van de buurman lopen weer op straat
_Pretty schreef:TheJokerr schreef:danique ik weet waarom je ze in een aquarium houdanders hebben ze geen water
Waarom denk jij dat ze jezus hebben opgehangen en niet hebben verdronken?
anders moet iedereen een aquarium aan de muur hangen!