Lekker alleen de paarden doen en verder geen ander werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker alleen de paarden doen en verder geen ander werk
Susanne schreef:Doe je goed! Hopelijk werken ze voldoende!
Linsey1998 schreef:Mandy Verstandskiezen trekken heb ik ook enorm lang vooruit geschoven tot ik een ontsteking kreeg en ze het niet goed konden verdoven met trekken. Ik dacht echt dat ik flauw zou vallen zo gespannen en pijn had ik![]()
Iemand vroeg hoe het met Kachina is. Kachina is nu al 3,5e maand aan het herstellen. Het leek erop dat we hem moesten gaan laten inslapen of weer opnieuw opereren na de eerste controle echo. Ik eigenwijs gekozen om het nog niet te doen en hem nogmaals 8 weken weg te zetten. Die echo gaf een heel optimistisch en fijn beeld. Iets wat we allemaal niet hadden gehoopt. Dus we mogen weer gaan opbouwen

sasika schreef:@Mandyy Heb je het overleefd bij de tandarts?
har166 schreef:Hoi allemaal! Ik ben sinds december trotse eigenaar van een shetlander, mag ik mij hier ook melden?

Dan zie je hopelijk ook minder op tegen volgende keer.
Zo'n waterzak heb ik ook inderdaad, ideaal! Sinds kort nieuwe waterdichte kruiwagens op stal dus dat is ook ideaal.
Ik red het door de afstand ook niet om elke dag te gaan... ik ben er meestal vijf van de zeven dagen waarvan ik hem drie of vier keer per week beweging geef. Wat leuk dat je jouw rijpaard toch gaat houden! Mooi wagentje heb je voor Rakker.

Hopelijk is dit weer een extra zetje in de goede richting.
Gelukkig stond je er bij!
Daarna los in de stal gezet en toen was er ineens niks meer aan de hand en vond hij het ineens heerlijk en kon er geen genoeg van krijgen.... 

Fijn dat het toch nog gelukt is
Ziet er fijn uit voor de pony’s.