ben ik weer heeerlijk gereden buiten daarna in een meer gestaan met mijn benen tot boven me knien omdat ik dat had belooft aan een meisje, en het was daar vies en ik stond tussen de vissen.
bijgelezen; ging niet echt ergens over ja over twitter ik heb ook twitter!
en jitske je mag me pben!
_Lois_
Geplaatst: 05-07-11 21:15
_Lisette schreef:
ben ik weer heeerlijk gereden buiten daarna in een meer gestaan met mijn benen tot boven me knien omdat ik dat had belooft aan een meisje, en het was daar vies en ik stond tussen de vissen.
Zit maar weer op een andere PC,mijne liep alleen maar vast. Heey Kailey! Vissen zijn leuk! ik mag ze alleen niet meer,moeder vindt dat we genoeg dieren hebben......
Mandyy
Geplaatst: 05-07-11 21:54
Een paar jongens hebben Max vanavond laten schrikken toen ik aan het mennen was, begonnen te schreeuwen en te toeteren toen ze langs reden. Had even geen controle meer, maar had het wel snel weer terug. Daarna was elke auto eng.
_Lois_
Geplaatst: 05-07-11 21:56
Wat dom zeg Mandy gelukkig dat je de controle wel weer terug kreeg!
Klompen zat ik ook aan te denken idd, zo'n jurk is erg gaaf.. maar heb het er niet voor over om dat voor een dag te huren ofzo. Zoiets moet je net van iemand kunnen lenen.
Anoniem
Geplaatst: 05-07-11 22:28
en ja hoor,het is weer raak. De koeien van de buurman lopen weer op straat
Springen over de omheining, (vindt je het gek,ze hebben sowieso al amper gras,een heel laag hekje enz.),maar hij vervangt het hek ook niet,dit is nu al ruim een jaar bezig,de ene keer koeien,de andere keer paarden.... En wij mogen iedere keer bellen. De rest v/d buurt zegt al dat we niet meer moeten bellen,als er een koe wordt aangereden krijgt hij de rekening en leert hij het hopelijk wel,maar mijn moeder vindt dat te zielig.
Heb niet bijgelezen maar dat doe ik morgen echt, Vandaag heb ik [naam] gewassen met shampoo enzo, En nu ga ik weer (Sorry ik kwam even langswippen maar dan weten jullie teminstedat ik niet dood ben)
ladylisa
Geplaatst: 05-07-11 22:49
ikga ook slapen, morgen stage nog 3 dagen, en vakantie