Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Heeft jou pony daar ook last van? Wat heeft Tango een super mooi oog!
Lijkt wel amber kleurig. Haha best knap van Nico, Hidde zou er inderdaad een circus van maken dan Maar die blijft achter een enkel draadje nog staan zoveel respect heeft hij er voor.
De zon kwam nog op.
Wat ene braaf ei dat hij zo rustig blijft. Rakker had denk een voetje minder gehad. Wat ziet Tango er toch uberknap uit met zijn geschoren body
Maar superfijn dat je je rijpaard kunt houden! Wat voor vierwieler heb je nu voor Rakker?
_Nelleke_ schreef:Elaine, dat is schrikken. Gelukkig bleef Nico gewoon netjes staan!
Wat een prachtige foto van Hidde met die deken.
Saskia, wat fijn dat je een beslissing hebt gemaakt. Hopelijk brengt dat ook wat rust nu. Kan je je vierwieler niet verkopen/inruilen voor een tweewieler of wil je die sowieso niet kwijt?
Had de hele week het tuig niet gebruikt dus vandaag weer een beetje gerommeld, het zat wel een stuk beter en de broek hing nu ook recht (touwtjes strakker gedaan). Alleen zijn staartriem is helaas echt te lang dus die moet ik in een maatje kleiner bestellen. Ik blijf alleen bezig met bestellen dus ik wacht heel even tot de wagen er is want als ik dan nog onderdelen mis kan ik het allemaal in 1x bestellen. Als iemand nog must-haves weet voor de HCA dan hoor ik het graag!
Ik heb in elk geval nu m'n tuig compleet, hoofdstel, leidsels, zweep, snelsluitingen voor strengen. Ik wil nog een kortere staartriem en van die snelsluitingen voor de broek. Moet ik verder nog iets hebben van hoezen om het lamoen tegen het klapperen van de aansluiting van de strengen?
Klein prinsje is het momenteel. ik heb een heel licht concourswagentje formaat mini 
wat is Teuntje schattig!
Plus dan hou ik ook weer zo’n enorme flap over aan het eind.
. Inmiddels is hij een rustige ruin

Terwijl die toch minder eet etc.