Sterkte kail!Wel leuke filmpjes Verder veel bijleespostenWeer een setje van Sanne Foto's van Misty met een longeersingel gezien Hanne die niet gaat paardrijden omdat ze een etentje heeft Het was zoooooo druk in Walibi Maar wel heel leuk
goed bijgelezen lois vanavond laat ik jullie verbazen ga voor en na foto's maken van bubbles onder handen nemen
Hallo meiden heb de shoot gehad vanmiddag, zijn super ! en het was zo gezellig morgen krijg ik de foto's
_Lois_ schreef:Hannemarie schreef:weet ik veel wat het allemaal washet was chique, maar wel lekker klinkt wel goed haha, ja hé Kailey, ik heb twitter (:Het is nat van binnen en er groeit haar op, het begint met een K en eindigt op een T, wat is dit?.. ..Een kokosnoot
Hannemarie schreef:Het is nat van binnen en er groeit haar op, het begint met een K en eindigt op een T, wat is dit?.. ..Een kokosnoot ahahahahhaahha
xMonsterr schreef:duhh hanne iknow anders kan ik je niet tweeten. xMonsterr schreef:hanne ik tweet jou. hahaha, die post had ik geeneens gezien ;+
xMonsterr schreef:Hannemarie schreef:Het is nat van binnen en er groeit haar op, het begint met een K en eindigt op een T, wat is dit?.. ..Een kokosnoot ahahahahhaahha