Ik ga eens kijken naar de deken die jij noemde.
Linsey: Hopelijk knap je snel op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patty14 schreef:Hier geen vliegendekens maar heb ze wel liggen van Bucas. Ze hebben beide wel de maskers op.
Wat een heerlijke foto’s Susanne! Zo leuk<3
Wat fijn dat de pijn iets minder word Linsey. Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf.
Lola haar voetjes zijn idd al verbeterd.
Hier Chip net even lekker gelongeerd, Switch kon ondertussen mooi in de molen lopen.
Vanmiddag de nieuwe auto opgehaald en de andere ingeruild.
mirriejj schreef:Patty14 schreef:Hier geen vliegendekens maar heb ze wel liggen van Bucas. Ze hebben beide wel de maskers op.
Wat een heerlijke foto’s Susanne! Zo leuk<3
Wat fijn dat de pijn iets minder word Linsey. Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf.
Lola haar voetjes zijn idd al verbeterd.
Hier Chip net even lekker gelongeerd, Switch kon ondertussen mooi in de molen lopen.
Vanmiddag de nieuwe auto opgehaald en de andere ingeruild.
Wanneer krijgen we weer foto's van het duo?
Mandyy schreef:Handig Patty, scheelt hoop tijd!
Foto van auto?
Ik ben weer aan de wandel met Max.
Vanmiddag bij braderie van Spakenburgse dagen.. druk!
Vond er niets aan..
later in een ander winkelcentrum wel fijn geshopt.
Mandyy schreef:Handig Patty, scheelt hoop tijd!
Foto van auto?
Ik ben weer aan de wandel met Max.
Vanmiddag bij braderie van Spakenburgse dagen.. druk!
Vond er niets aan..
later in een ander winkelcentrum wel fijn geshopt.
Frummels schreef:is altijd lastig indd in een groep. Beauty en Faya doen mee met Caya haar dieet. En het stomme is dat die 2 Veel meer afvallen als Caya. Terwijl die moet afvallen.Cook ziet er echt super uit! Heel mooi opgeknaptIk vind zijn manen ook heel leuk zo trouwens.
En Amy wordt mooi groot!
Pepper heeft de laatste tijd weer last van een opgeblazen buikHet is geen vet, maar echt een blaas buikje. Ik ben weer begonnen met een zandkuurtje om te kijken of het daar aan ligt. Mocht dat niet zo zijn, dan nog maar een x aan wormen denken (hij is wel netjes ontwormd na onderzoek een maand of 2 terug) of het misschien in zijn ruwvoer zoeken.
Als het ruwvoer het probleem blijkt, dan moeten we wel even creatief worden, aangezien Pepper in een groep met 2 (in de winter 4) andere paarden staat en die allemaal voordroog eten. Ik zou dan graag op hooi over willen voor hem. Misschien dat we iets kunnen bedenken met een draadje in een hoek waar alleen Pep onder door kan en daar zijn hooi leggen.. Maar eerst maar even andere dingen uitsluiten.