Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiekeboefje schreef:Ohhh Alf, zielig zijn ze zo bij de DA he...![]()
Leuk die mendagen! Waar is dit? Lijkt me erg leuk om eens te kijken.
Vandaag een rondje van 8 km gefietst saampjes. In het gras kon ze lekker galoperen. Vind ze zo leukDonja is nu ook weer helemaal zwart, en een echte glimworm!
En ik zit er over te denken een fotomeeting te organiseren, maar wanneer en waar moet ik nog even bedenken!
Lori schreef:@Ingrid, ziet er zo zielig uit.
@Kiekeboefje, leuk dat fietsen. Hier dat gedaan voor Finn voor de wagen stond.
Awel Oreo is met zijn kont in de boter gevallen zoals we het hier zeggen, vandaag op bezoek geweest (papier langsbrengen van de chip) en wat een geweldig thuisje zeg. Had het niet beter kunnen dromen, staat daar echt vol met verschillende dieren, heel leuk gedaan en ze krijgen allemaal top zorgen. Het kindje voor wie die is heeft er ook al eventjes opgezeten en even mee gewandeld en ze is erg blij
. Zijn mensen die in de dierenwereld zitten, hebben ook enkele bijzondere soorten en enkele soorten die onder controle staan door een dierenarts volgens de wetgeving dus alles is daar wel dik in orde.
Mandyy schreef:Wat kijk je op Netflix?
Echt op het goede moment begonnen met opknappen dus!
Wat fijn dat Oreo zon goede plek heeft gevonden!
Mijn schilderij is gisteren gekomen en hij is zo gaaf!In het echt nog veel mooier dan op de foto.
Max is vandaag jarig, 11 jaar en al bijna 10 jaar in mijn bezit!
Susanne schreef:Dat klinkt niet best LillianSucces met het opknappen!
Mandy gaaf! Waar ga je 'm hangen? Gefeliciteerd met Max zijn verjaardag![]()
En Kiekeboefje heeft een mooi stukje gefietst met poown heerlijk.
Gister ontzettend fijn kunnen trainen met Willem. Vanmiddag wil ik even met 'm op de club rijden. Verder weinig plannen, mijn vriend en ik hebben een weekje vakantie dus doen voornamelijk samen gezellige dingen
Zamora schreef:Oh heerlijk vakantie! Gewoon even niks moeten, fijn hoor.
Gefeliciteerd met Max!
Wat voor schilderij?
Nog 1 dagje werken en dan weekend..morgen naar de kliniek en merrie wegbrengen naar de hengst. Wil met haar naar de zomershow dus hopelijk gaat het wel allemaal vlot
Patricia_86 schreef:Lilian kennis van mij heeft het hout vervangen voor stuk rubberen mat. Veert ook beetje in met hobbels.
Gefeliciteerd met Max! Laat je foto zien als je schilderij hangt?
Heerlijk weekje vrij Suzanne. Lekker genieten.
Spannend zaroma!
Ik kon gisteren nog langer werken. Hadden spoed operatie. En nachtdienst maar Gelukkig was die stil en hoefde ik niet te komen.
claudiadvx schreef:Even iets anders als pony's
Helaas heb ik gisteren mijn lieve poes achter moeten laten bij de dierenarts ze heeft de laatste 3 teentjes gebroken omdat ze met haar pootje tussen de deur kwam.
Gelukkig mag ik haar vandaag alweer ophalen! Ze krijgt voor 2 weken een spalk
[ [url=m/Nte6CF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiekeboefje schreef:Och...wat naar! Voor poezen is zoiets ook lastig te genezen.
Ik ook een DA avontuur met konijnlief. Ze had een groeiend abces bij haar neusje. Die moest er af anders zou ze er in gaan stikken. Ze is nu aan het bijkomen van de operatie mrt best heftige antibiotica
Patty14 schreef:Mandyy schreef:Claudia, gelukkig kun je haar vandaag weer ophalen.
Kiekeboefje, sterkte!
Patty, heb je leuke dingen gekocht?
Ik heb me aardig in gehouden. Wat shirtjes en een blouse bij de Primark. Oja en een prachtige Winnie the pooh onesie.
Wat een leuke foto!!
Mira283 schreef:Wat een leuke foto van Willem!
@Lori wat fijn dat Oreo zo'n fijn huisje heeft gekregen
@Lillian heb je foto's ben wel hele erg benieuwd naar de sulky!
@Zamora wat leuk dus een veulentje volgend jaar?
@Claudia arme kat hopelijk knapt ze snel op
@Patty geweldig een winnie the pooh onesie
Zo gedeeltelijke meeleespost. Zaterdag gaat mijn beste vriendin verhuizen naar de stalling waar ik sta, dus ik ga haar helpen en kan ook langs Pip. Want mijn scooter is nog steeds kapot/uit elkaar. En ik mis mijn kabouter gigantisch en hij mij ook geloof ik....