dunja_11 schreef:Ach, zo'n relaxte dag is ook eens lekker toch
Precies. Vind ik ook. Even lekker knuffelen, aangezien hij toch Een lekkere wollen teddy beertje is haha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lobkew schreef:Hee wat leuk Danique! Wat voor pony had jij ook alweer. Ik ben altijd nogal slecht in mensen herkennen/die link leggen ..
Oeh ik zie het al, knetter!
Netjes gereden had je, vooral voor de 1ste keer! Dan heb je vast mn kleine drukte maker kjani die mee was ook wel gezien. Dat kleine witte drukte makertje, we hadden de trailer helemaal achterin staan.
Ayla schreef:Goed gedaan Lobke! En fijn dta je tevreden bent Danique
Ik heb vandaag 2 marathonparcouren verkend in Hierden voor morgen, heb er zin in
Mira283 schreef:Ook niet handig NathalientjeB, beetje opgeschoten heb je veel land dan?
Heb geen idee of hier wedstrijden worden gehouden geloof wel eens op Nienoord hier net als de draverijen
Dreamy_x schreef:Claudia: klinkt leuk, vind dat zelf altijd zo leuk om te doen, gewoon een beetje tutten. Ik ben ook benieuwd naar de foto's!
Pppff ik word gék van mezelf. Al sinds gisteren misselijk van de zenuwen.... Nu snel omkleden en dan met mijn ouders naar die stalling. Sspannendddd!