[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:37

Ayla ben ik blij dat ik niet in jouw omgeving woon. Dan had Alex onder zijn eczeemdeken gemoeten tot het weer een paar dagen vriest. Dus dan had ik moeten proberen of zijn winterdekens ook onder zijn eczeemdeken passen. Hier was het gelukkig 11 graden.

Ik bedoelde het ook niet negatief hoor Suzanne. Ik hoop dat de Nika dekens qua pasvorm beter gaan zijn al.

Leuke deken kiekeboefje!

Je mag altijd weer meekletsen Prosecco

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:41

Welcome back Prosecco. Meekletsen mag altijd :D

Nika is opzich prima hoor. Fay heeft alleen maar Nika's en de pasvorm is goed. Ik vind ze alleen niet allemaal even goed ademen.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:48

Welkom (terug) Prosecco :)

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:53

verharen jullie mini's ook zo hard?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:58

Nee Max is nog heel kaal. :)) :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:58

Jelleee schreef:
Er was sale bij Dochorse, had je daar al gekeken? De 400 gram rhino met hals was nu maar 125 ipv 200.

Die 400 gram heb ik al, en er moet eerst weer een nieuwe scooter oid komen want elke keer met de bus naar stal is niks en duurder dan een scooter. Maar zal de site in mijn favorieten zetten.

Welkom terug

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:02

Thanks!

Om even in te gaan op het laatste onderwerp, hier hebben ze in de nacht allebei 500gr op, overdag heeft de ene 300 gr en de andere 200gr. Heb een hele collectie aan dekens, veel te veel..ik koop steeds nieuwe als de ene te vuil is :+ Ze zijn geschoren dus echt verharen kunnen ze (nog) niet doen, maar ons veulen verhaart als een gek.

Dit zijn mijn beide pooowns. Brave (vos) is beleerd voor de wagen en Doetie moet nog beleerd worden,
die zal in mei op logee gaan voor beleerd te worden. Zijn allebei hengsten, 98 en 102cm. :)

Afbeelding

Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:04

Wat een knapperds! Wat voor kleur is Doetie (de donkere)?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:04

Oh nu weet ik weer wie je bent, ik herken je pony's haha :)

Die van 1.02 mag je hier wel afleveren ghehe

Geen last hier van verharende pony's. Willem heeft amper haar :+

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:12

Doetie is silverdapple, heb ik mezelf cadeau gedaan voor kerst :+

Haha Jelleee, die blijft mooi hier :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:15

Met of zonder strikje? haha

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:18

Zonder strik, hebben hem pas begin van deze maand kunnen ophalen.

Had 6 nieuwe dekens voor hem gekocht en allen te klein, ondanks zelfde maat dat hij op dat moment aanhad.
Heb begin deze maand dus 2 dekens gekocht..maar die andere 6 mogen hier blijven, ze passen netjes op Brave haha.

Hier al de pooowns samen :)
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:23

Haha ik wil er ook geen een bij hoor, eerlijk gezegd bevalt het me wel om er maar eentje te hebben. Heb altijd twee of drie gehad maar dit is best relaxt zo :+

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:25

Welkom terug! Knappe ponys :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:26

Welkom terug Prosecco! Mooie pony's zeg <3

Amberr1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:27

@lori Leuke pony!! Ziet er goed uit. Reageerde hij op de broek?

Gave deken hierboven, nu nog niet nodig maar alvast hebben is altijd goed. *D

Het was echt heerlijk weer vanmiddag! Was genieten! Vanmiddag met een stalgenoot staptraining gedaan. Zij doet endurance en heeft aankomende weken alleen maar staptrainingen. Het was opzich wel goed voor Pelle, hij loopt soms scheef voor de sulky. Nou kon ik mij richten op het recht lopen. *\o/* 8 km in 1.28 minuten haha

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:28

@Prosecco welkom, je knappe heren ken ik al :D .

En verharen al enkele keren gezegd maar hier verhaart Finn alsof het morgen 30 graden wordt.. hoop dat die zo blijft doorgaan in een rechte lijn dat die wintervacht er in april af is :') .

@Amber die reageerde inderdaad op de broek met wat stuiters, had 'm al voorbereid met de leadrope achter hem langs te doen maar het is altijd afwachten hoe ze reageren uiteindelijk :j .
Laatst bijgewerkt door Lori op 15-02-17 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:29

Wil er ook geen meer bij, vroeger kocht ik zo en dan eens een projectje maar daar heb ik geen plezier meer in. De 'maxi' van de groep zal hier niet eeuwig blijven, maar die willen we eerst nog even aanhouden. Zo en dan vraag ik mij wel af hoe het zou zijn zonder pony's, maar doe het toch niet, want ze zijn uiteindelijk wel diegene die mij uit mijn dal houden en waar ik gelukkig van word bij een slechte dag. Ik kan niet wachten tot het weer beter weer word, want nu kan ik mijzelf er niet aan toe zetten om te mennen..door mijn eigen lichaam. Is nu al enkele dagen goed weer en ik wil longeren/wandelen, maar heb verplichte rust omdat ik vorige week geopereerd ben. :P
Laatst bijgewerkt door Jolynne op 15-02-17 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:31

Hier hebben ze geen haar dus verharen niet :D.

Chip vandaag voor het eerst mee genomen naar het bos. Loop er nog wel achter. Vorig weekend was ie best stout dus nog even kijken wanneer de sulky erachter gaat :+. Hij was vandaag al een stuk braver.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:11

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 11:12

Fijn dat Chip braaf was Patty :)

Knappe pony's Prosecco! Ik heb er altijd één gehad en sinds 2 jaar heb ik er twee. Een van de pony's was met vervroegd pensioen, dus daar deed ik vrij weinig mee. Haar heb ik niet meer sinds eind 2016. Maar ik ben sinds 2 jaar ook bezig met de pony van een stalgenootje (Boef), die ik vanaf begin 2017 wat meer aan het oppakken ben. Het kost veel tijd maar ik haal er zo veel voldoening uit <3

Goed bezig geweest Amber! Ik rijd helaas toch niet mee met de vierdaagse.

Hier ook geen verharende pony's, allebei in januari nog geschoren.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 11:23

Claudiadvz; hopen dat Misty snel opknapt!

Lori; super van je! Snap nooit dat mensen hun dieren niet chippen zeker als ze buiten komen....
Maar ja, daar is iedereen anders in :-)
Leuke pony trouwens!

Gave pony's Prosecco! Mooi kleurtje ook :-) Leuk kerstcadeautje :-) haha
Meerdere pony's zou ik ook teveel vinden. Ik wil ze altijd veel aandacht geven en lekker met ze trutten enzo. Zou teveel zijn voor me.

Ayla; wat jammer van de 4 daagse!

Gisteren bij ons ook zo'n 14 graden en menles. En hier kan ik weer even op teren, het ging zooooooooooo goed hahahhaa. Wat kun je daar blij van worden !

Zondag heb ik trailer gehuurd. Er was redelijk in mijn buurt een shet meeting maar die gaat niet door. Ga nu denk ik lekker naar het strand met hem. Voor 1 april mag het nog overdag. Zin in!

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:49

Is het bij jullie ook zo goed weer? Door het zonnetje en blauwe lucht, ondanks het fris blijft, krijg ik wel zin in dat betere weer!

Bedankt allemaal! Op dit moment heb ik eigenlijk 2 pony's waarmee ik iets kan doen, de shet doet helemaal niets en het Welshje ook nog niets. Omdat mijn gezondheid enorm wisselt, krijg ik wel zo en dan hulp bij het trainen en/of verzorging.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:55

Prosecco schreef:
Is het bij jullie ook zo goed weer? Door het zonnetje en blauwe lucht, ondanks het fris blijft, krijg ik wel zin in dat betere weer!

Bedankt allemaal! Op dit moment heb ik eigenlijk 2 pony's waarmee ik iets kan doen, de shet doet helemaal niets en het Welshje ook nog niets. Omdat mijn gezondheid enorm wisselt, krijg ik wel zo en dan hulp bij het trainen en/of verzorging.

Nahh hier niet :( Ik zit op school, dus het maakt me ook niet veel uit.. Maar hier in hartje Groningen is het sober en wolken :r

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:23

Hier ook in school. Heb vanavond 15 min tijd om te voeren voor ik terug wegmoet :( . Dan thuis nog een taak maken daarna.

Hier maakt eentje meer of minder mij weinig uit in verzorging. Het is eerder in training maar ze klagen niet als ze een dag stil staan :+. Scheelt veel dat ik een vrij jonge kudde heb.