woow kailey ons huis was afgebrand op de satteliet foto's van google (bij de oude eigenaresse) en d'r staat dus alleen een caravan. Google street view hebben we niet,daarvoor wonen we te ver buiten af
woow kailey ons huis was afgebrand op de satteliet foto's van google (bij de oude eigenaresse) en d'r staat dus alleen een caravan. Google street view hebben we niet,daarvoor wonen we te ver buiten af
aardig groot he.
Blacky
Geplaatst: 04-02-11 22:34
Leinearthur schreef:
Ik heb zo VD foto's voor jullie van Arthur en mij gister
Leuk Leine! Lien heeft geen papieren en is ook een HTK shet maar dat is een ander verhaal Wil nu ook alleen nog maar paarden met papieren,Vodje heeft wel papieren,echt de hele geschiedenis zit bij dat paardje (van het foldertje van de dekhengst tot foto's van haar als 3-jarige e.d.) Vond ik heel erg gaaf dat ik dat er allemaal bijkreeg Maar vodje is ook van de 1e eigenaar/fokker gekocht
wat groot allemaal. ik sta met mijn verzorgpaard, prive aan huis, met nog twee andere friezen, en die shetlander dan. en waar diesel staat, is net beginnend. dus die heeft er totaal 8 of 9 staan denk ik
dat is de geweldige foto die naar 1000x springen eindelijk is gelukt, alleen zit mn vest raar
en dit is onze manege (bij de A) + al het weiland (rood omcrikeld) in dat roze omcirkelde weilandje hebben Dawn en Misty met nog 2 shets gestaan, toen we ze nog verzorgden