[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:25

Hier net een kattin van de straat afgeraapt, was op slag dood volgens mij (was nog warm). Naar de dierenarts ermee maar helaas niet gechipt ;( . Heb 'm op facebook gedeeld in enkele groepen en op enkele website's. Dat is de reden dat ik die van mij binnen houd, ik durf het niet meer met het verkeer die zo druk is. Wonen dan zelf nog eens aan een drukke baan.

Hier geen plekjes van Br zelf, van geen enkel deken tot nu toe. Wat ik wel heb met Finn is dat die wat tussen 2 maten invalt. De 108 is krap en op het grootste maar een 118 moet ik dan terug op het aller kleinste zetten. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:51

:(:) voor Misty

En :(:) Lori, dat zijn hele nare dingen.. nobel van je dat je je best doet om zijn baasje te achterhalen!

Zijn er mensen hier die zondag mee doen met de SMR indoordag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:12

Waar halen jullie Bucas/ Horseware dekens in die maat vandaan? Ik kan ze nooit kleiner dan 125 vinden....

BR heb ik nog niet gehad, wel première maar dat past ook niet fijn. Nika is vaak te lang aan de voorkant, PFIFF hetzelfde, MHS verschilt dan per deken hoe het zit.

@Claudia, arme Misty.. Beterschap! Verwen haar maar flink :)
@Lori, wat k*t is dat altijd... hoop dat je de eigenaar kan vinden zodat die niet in onzekerheid blijft over waar zijn kat is :(:)

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:22

Dochorse en Paardendrogist.

Ik ga niet naar de spelletjesdag. Wel naar de marathondag in Juni, dat was zo leuk vorig jaar!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:25

Wat sneu voor die poes, arm dier.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:45

Paardendrogist/Agradi/Dochorse/Hypostore :j

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:09

Wat een leuke dekentjes komen er voorbij

Lori wat k*t zeg, hoop dat de eigenaar van de poes zich meld

Beterschap voor Misty claudia

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:11

Ah wat sneu voor die kat!!!

Ik ben ook niet bij de spelletjesdag.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:21

Even wat pagina's bijgelezen.

@Suzanne, wat een heerlijke sneeuwfoto's <3

@Jitske, welkom nog, mijne staat nu onder de hollandse vlag deken. Dus 200 gram. Was te heet onder zijn 350 grams.

@Lillian, mooi dat Floor zo lekker loopt. Alex liep vandaag ook zo heerlijk dat ik volgende week even wat pionnen in de bak ga zetten en ipv dressuur wat vaardigheid ga doen.

@Claudia beterschap voor Misty. Jorie hoest ook, hetzelfde hoestje als Alex. Dus die heb ik nu volledig stilgezet qua wandelen totdat hij weer beter is. Hij krijgt nu fenegriek en mocht het volgende week nog niet beteren dan moet er ff sulfatrim in.

@Lori, ik hoop dat je snel de eigenaren vind. Dat is zo'n sneu gezicht. Zou 115 dan niet wat zijn voor Finn?

Alex heeft nu 105 dekens van BR, maar die zijn voor het mooie net iets te krap. Ik ga ze wel bewaren voor Jorie. Maar Alex heeft dus onderlengte 107 en zit dus tussen twee maten in, waarvan eentje echt een rotmaat is en nauwelijks verkrijgbaar (110). Volgend jaar ga ik nika dekens voor hem aanschaffen. Nu zijn mijn 0 grams en 200 grams wel 110, maar het zijn echt soepjurken.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:29

Is bucas niks voor Alex? Die zijn verkrijgbaar in 110 en verschillende prijsklasses en diktes. De freedoms zijn best betaalbaar. Bucas valt niet zo lang naar beneden toe zegmaar. Geen soepjurk idee.

Wat is het heeeerlijk weer buiten. Helaas zit ik binnen haha.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:56

Ik vind 100 euro voor een winterdeken niet echt best "betaalbaar". Maar dat is mijn mening en budget. En sowieso vind ik het maar niks als ze alleen laten zien dat dekens goed vallen op grote pony's. Alex heeft genoeg bewegingsruimte in de dekens die hij nu heeft(ze vallen alleen niet helemaal lekker op zijn borst, maar hij heeft geen schuurplekken) en voor volgend jaar ga ik nika uitproberen. Maar misschien ooit als ik student-af ben en werk heb kunnen vinden dat ik dan het duurdere segment ook kan betalen.

De zon was erg rot om tegenin te turen bij het autorijden vandaag. Verder heb ik binnen gereden met Alex. Hij was erg voorwaarts, had gisteravond al de pavo topsport gekregen en hij wilde dus alleen maar galopperen vandaag. Al was hij op het laatst wel wat moe. Helaas deed de gps weinig tot niks, dus ik weet niet hoe snel hij echt ging. Maar volgende week gaan we dus even wat pionnen in de bak neerzetten om doorheen te gaan.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:05

MHS heeft trouwens een hele fijn Amigo deken. Met hals. Die vallen ook heel mooi!

In kom niet naar de clinic dag.

Vandaag de ponys maar onder 500grams weg gehaald. Hadden het allebei warm. Niet heel gek :+. Staan nu onder 300 en de hals er lekker af.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:09

Whaha nou sorry hoor, was maar een tip _O-

Hoe warm was het bij jullie Patty? Bij ons pal aan de kust was het met name door de wind nog best frisjes.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:10

Anders eens tweedehands kijken? Heb voor een derde van de nieuw prijs een rhino deken tweedehands op de kop kunnen tikken. Heb maar twee dekens hier nieuw gekocht de rest is tweedehands, al moet je wel mazzel hebben. En vind toch dat de Rhino het mooiste zit

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:12

Tweedehands rhino moet je echt mazzel mee hebben volgens mij. Ik zie ze eigenlijk nooit voorbij komen en al helemaal niet in Willem zijn tussenmaatje. Wel chill dat voor jou, scheelt toch veel geld!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:14

Jelleee schreef:
Whaha nou sorry hoor, was maar een tip _O-

Hoe warm was het bij jullie Patty? Bij ons pal aan de kust was het met name door de wind nog best frisjes.

Hier was het vanmiddag zeker wel 13 graden. Heel klein briesje maar helemaal niet fris.
Echt heerlijk.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:16

Oh das wel een heel verschil met hier dan haha, was zo'n 6 a 7 graden. Maar wel heerlijk hoor vergeleken met de kou van vorige week :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:17

Heb hier ook zo'n mazzel mee gehad. Wil toch gaan sparen voor meer Rhino dekens want de meeste 115 dekens zijn soepjurken...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:18

Er was sale bij Dochorse, had je daar al gekeken? De 400 gram rhino met hals was nu maar 125 ipv 200.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:22

Jelleee schreef:
Oh das wel een heel verschil met hier dan haha, was zo'n 6 a 7 graden. Maar wel heerlijk hoor vergeleken met de kou van vorige week :D

Dat zeker!

Reed in het bos vanmiddag. Lagen nog sneeuw resten. Met deze temperatuur best gek gezicht :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:29

Ik vind het weer ook echt top, het was hier vanmiddag zelfs 15 graden. {:}

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:34

Jaloersssss

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:40

Zou ik mij hier (opnieuw) mogen melden? :)

Ik was hier eerder (nieuw) in deze groep, maar heb nu een nieuw profiel ivm omstandigheden, wel met goedkeuring van het beheer uiteraard.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:42

Ik kan het inderdaad maar proberen, kans is klein zonder chip maar wie weet.

Eens Oreo laten wennen aan de broek en het schoftje, broek nu even zo vastgemaakt. Volgende keer ook nog en daarna ga ik het borsttuig erbij doen en dan de broek aan het borsttuig vast maken :j . Tussendoor het stuur er dan opzetten. Even wat gestuiter maar het duurde niet lang, had het wel verwacht daarom hem de ruimte gegeven.

Afbeelding

@Fennadiv, Zou eventueel eens een 115 uitproberen ja maar voor nu even dekens genoeg voor hem. Enkel als er wat interessant in korting is :+ . Heb hier 102 (van cup nog), 108, 118 liggen :).

Zou hier volgens zo een temperatuur paal langs de weg 15°c zijn geweest, voelde heerlijk rond 15uur.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:42

@Lori, wat verdrietig van de kat! :( hoop dat je de eigenaar vind...

Het is zeker heerlijk weer! Hier in het noorden heeft het de 9 graden gehaald, heerlijk buitenweer. *\%/*

Dit is Don haar nieuwe vliegendeken! Hier had ik jammer genoeg de bandjes nog niet wat ruimer gezet, want zo lijkt ze op een rolmops.. maar hij was haar goed! Ben echt verlieft op de sterren. <3
Afbeelding