Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMonsterr schreef:Zonet is onze poes met spoed naar de DA gegaan, omdat de baby bleef vast zitten.
Dus die is eruit gehaald, helaas dood.Dus nu heeft ze geen een kitten, maar ze lijkt er niet veel om te geven en is vooral uitgeput.
xMonsterr schreef:even WWW gekopieerd!![]()
Gisteren ging tommy bevallen, het eerste poesje die leefde wel maar die had tommy opgegeten. Toen dachten we dat er niet meer kwam totdat ze vandaag weer ging persen, maar de baby lag verkeerd dus toen moest ze naar de dierenarts. & toen was die baby dood geboren .. :[ toen kon ze weer mee naar huis en ze zeiden dat er geen baby meer inzat .. Toen paar uur later ging ze weer persen. Dus had ze nog een kitten in d'r buik dus toen weer naar de dierenarts. & toen kreeg ze verdoving ofzo & toen mocht ze weer mee naar huis .. Toen ging het nog niet goed dus toen wéér naar de dierenarts & toen is ze geopereerd. & er zat nog een in de buik die ook dood was, maar gelukkig leeft tommy zelf nog wel.
TheJokerr schreef:haaai
Ja 1 en al zulke manen kun je nagaanmaar in de veulentijd groeien ze ook het hardst, de manen dan ook he
Jokerr is echt lief aan het verharen! hij is heeeel anders geworden
renee begint ook al met verharen hij word de kleur van papa denk ik
Jammer kail gelukkig zit ze er niet zo mee![]()
![]()
@ mandy, ik heb geen foto maar die van mij is deze :
_Lois_ schreef:
Jin159 schreef:wat is de normale temperatuur van een shetlander? en kan je temperatuur opmeten met gewone mensentermometer? en in welk gat dan?![]()
![]()
![]()
![]()
ladylisa schreef:Hallo liefie's![]()
vandaag kunga gelongeerd, ging superen nog even met snoepie gewandel,
ik wil graag een longeersingel kopen haha,
aleen weet even niet zo goed wie ze te koop heeft in shet maat, want divoza heeft ze niet in die maat
morgen een shoot met kunga
FlorisSam schreef:Sterkte Kail
Verder niet wat belangrijks.
Sportdag was superleuk!
Onze klas is 2e v/d 12 geworden,aan het eind kregen we een "kleine" versnapering: Cola/sinas/7-up met gevulde koek/appelkoek en een ijsje. Ben echt heel erg verbrand,nu doet mijn neus zeer
Morgen even langs de welkoop,de anti-daas is in de aanbieding
Broertje heeft op angela gestapt,en ik heb heerlijk op Vodje gereden zonder zadel
_Lisette schreef:Ik heb deze:
maat pony en zit nog bijna op zijn lostst?![]()
niet nederlands maarja.
Mandyy schreef:Sanne, mooie longeersingel. Zoiets zoek ik ook, met veel ringen.
Vanavond gewandeld in de duinen.