Ik sta er nog aardig voor,behalve de 3,9 voor wiskunde maar dat komt omdat dat zo saai is dat ik niet op kan letten,ik ben nogal druk en kan me niet zo goed concentreren
Ik ga zeker VWO halen,dan doe ik er maar wat voor,ik heb vorig jaar Havo gedaan en stond toch dikke voldoendes,zonder iets gedaan te hebben. Als ik iets in mijn hoofd heb,gaat me dat gewoon lukken (mijn basisschool gaf advies VMBO 4 )
Whaha mijn citoscore was genoeg voor HAVO, ben naar vmbo-breed geplaatst en er met de hakken over de sloot vanaf gekomen met een vmbo kader diplomatje. Zo gruwelijk veel spijt van!!!
Emuline
Geplaatst: 04-02-11 21:55
DeSa schreef:
Meiden, wel goed je best doen op school hoor! Je wilt echt niet later een stom vmbo diplomatje hebben en een mbo waar je niet mee verder wilt.
ik zwijg. ik ben stom.
Anoniem
Geplaatst: 04-02-11 21:55
Mijn score was 2 onder het gymnasium,maar daar keken ze op onze basisschool nooit naar
Hangt er vanaf wat ze kost en waar ze staat en wat ze kent ik zit er over na te denken er 1 bij te kopen.
Emuline
Geplaatst: 04-02-11 22:04
hoe bedoel je waar ze staat??? dat maakt toch niet uit. de eigenaar van mijn verzorgpaard, heeft een shetlander. maar ze doen der niets mee, dus willen ze haar een leuk tehuis zoeken. Niet oud, leuk beestje ze staat vlakbij barneveld. en de richtprijs hoor ik nog.
en nog eentje, ze is wel aardig dik hoor! (vind je het gek als er niets meegedaan word)
Laatst bijgewerkt door Emuline op 04-02-11 22:11, in het totaal 2 keer bewerkt
ze zit net onder het zadel. is nog niet geheel ingereden, een klein kind moet je er niet opzetten! een beetje een 'gevorderd' kind kan er wel mee rijden. af en toe een vreugde sprongetje
Leinearthur
Geplaatst: 04-02-11 22:09
Emuline schreef:
andere vraag;
zoekt iemand hier nog een leuke shetlander? merrie een leuke bonte (meer details hoor ik nog)
Barneveld is te ver rijden, (wij hebben geen eigen trailer,we kunnen er wel een lenen maar daar mogen we niet te ver mee. Bovendien heb ik een pony liever niet langer dan een uur in de trailer ) Ik zoek een leuke die voor de kar/onder zadel kan.