Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zou haast de volgende keer asociaal op het midden van de weg gaan rijden zodat geen auto kan inhalen..
Weet je al wanneer je je debuut gaat maken?
Patricia_86 schreef:Gisteravond laat/ nacht is mijn vader geopereerd. Open hart operatie. Hij is net weer wakker en maakt het naar omstandigheden goed.
5 omleidingen gehad en moet een andere keer een hartklep vervangen.

Lillian__ schreef:Linsey Gefeliciteerd met je laatste winstpunten voor het Z! Knappe tolieneWeet je al wanneer je je debuut gaat maken?
Ik rij het gehele outdoor seizoen sowieso nog M. De nageeflijkheid is met het outdoorseizoen soms nog wel is lastig. Ze loopt tijdens de oefeningen netjes nageeflijk, alleen tussen de onderdelen door, bijvoorbeeld op de lange zijdes niet. Dan ziet mevrouwtje teveel andere pony's etc. Overigens wil ik de uitgestrekte draf ook nog verder verbeteren.
Zondag mogen we weer een rondje vaardigheid en 2 dressuurproefjes in Hoofddorp
Zou fijn zijn als je inderdaad zelf of met een ander paard mee lekker naar buiten kan!

Denk dat die ondanks die zijn mama kwijt was en broertje wel nog gelukkig is geweest de laatste 2dagen.
), langeteugelen.