Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jin159 schreef:wat is de normale temperatuur van een shetlander? en kan je temperatuur opmeten met gewone mensentermometer? en in welk gat dan?![]()
![]()
![]()
![]()
FlorisSam schreef:Waarschijnlijk ga ik m'n menspullen wegdoen en zadeltje kopen,vindt mennen met Angie doodeng,ze is veel te druk om voor de kar te lopen. Ze heeft haar roeping als kinderpony wel gevonden![]()
Gisteren was m'n nieuwe buurmeisje er,die is 3,Angela liep de hele tijd achter haar aan (Paarden stonden in de bak,en het meisje liep heen en weer buiten de omheining,Angie liep steeds mee,zo lief) ze is echt helemaal gek van kinderen
TheJokerr schreef:![]()
ooooit ga ik dit alles als set kopen
TheJokerr schreef:slubslubslubb![]()
_Lois_ schreef:Gave setjes zijn dat Sanne!
Wow wat een manen zeg!
ff blij zijn:
MIJN TOETSDAGEN ZIJN VOORBIJ!!!![]()
xMonsterr schreef:Zonet is onze poes met spoed naar de DA gegaan, omdat de baby bleef vast zitten.
Dus die is eruit gehaald, helaas dood.Dus nu heeft ze geen een kitten, maar ze lijkt er niet veel om te geven en is vooral uitgeput.
TheJokerr schreef:[GVL-ITP] Vienna @ VD, we leggen de lat nog wat hoger....
vind hun altijd zo prachtig om te zien, maar zo jammer dat HET filmpaard van bokt is verkocht
Jin159 schreef:wat is de normale temperatuur van een shetlander? en kan je temperatuur opmeten met gewone mensentermometer? en in welk gat dan?![]()
![]()
![]()
![]()
melis__ schreef:Ik zou me hier graag willen aanmelden als jullie dat goed vinden?
TheJokerr schreef:![]()
ooooit ga ik dit alles als set kopen
TheJokerr schreef:mistral : ( manen zijn nu al weer flink gegroeit, komen nu ruim tot aan haar knie )
en dr dochter britt van 1 jaarkun je nagaan hoe snel die manen groeien
![]()
xMonsterr schreef:Zonet is onze poes met spoed naar de DA gegaan, omdat de baby bleef vast zitten.
Dus die is eruit gehaald, helaas dood.Dus nu heeft ze geen een kitten, maar ze lijkt er niet veel om te geven en is vooral uitgeput.
TheJokerr schreef:[GVL-ITP] Vienna @ VD, we leggen de lat nog wat hoger....
vind hun altijd zo prachtig om te zien, maar zo jammer dat HET filmpaard van bokt is verkocht
xMonsterr schreef: