Hij is écht vies haha! Is hij gewend om ‘s nachts binnen te staan? Ik zou de optie inderdaad overwegen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk om hem weer eens te zien hier, al zie ik hem natuurlijk vaker voorbij komen op insta
Hoe gaat het op les en met rijden?
) En staat om 9:00 weer buiten. Heerlijk als je het mij vraagt. Hij slaapt iedere nacht in het stro en volgens staleigenaar ligt hij hard te snurken, dus ik gun hem die rust. In de zomer staat hij 24/7 buiten in de paddock en ligt dan ook snachts onder de overkapping te slapen

Ben uiteindelijk voor zilverkleurige wielen gegaan. Lekker veilig 
merk je nu nog veel van zijn zicht probleem? Lijkt me trouwens een hele fijne zweet deken!

)
Het is wel leuk dat grote merken steeds vaker kwaliteit spullen ook in kleine maatjes maakt!
Ook voeren de meeste stallen beschimmeld kuil of rot hooi.. Hier hebben ze hele mooie balen hooi van eigen land en ze mixen het voor de shets regelmatig met stro.
Morgenochtend ga ik het meteen doen als ik wakker ben want dan ben ik er van af haha. Moet ook alles even overplaatsen naar zo een grote doorzichtige IKEA bak, want al mijn spullen zitten nu in een oude grote tas.. Niet zo handig want dan moet ik steeds graven.

. Vandaag had het gekund maar ik was de tijd wat uit het oog verloren helaas, hopelijk ga ik volgende week kunnen inspannen dan is de temperatuur ook terug wat hoger.
hij doet dat super braaf en fanatiek.
Hoe gaat het nu met hem? Sjors krijgt ook steeds iets meer ruimte tussen zijn kiezen, schijnt vaker te gebeuren als ze ouder worden. Volgens de tandarts kan ik het alleen in de gaten blijven houden en hem eventueel 2x per jaar laten behandelen in plaats van 1x per jaar.
Fijn dat Duvel het werk zo goed op pakt! Balen dat zijn castratiewond nog steeds niet helemaal dicht is...
Als je hem volgend jaar wat meer in training hebt staan (als je dat van plan bent) zou ik wellicht wel overwegen om hem te scheren en een deken om te doen. Sjors rolt ook graag en dat gaat prima, de deken schuurt lekker langs zijn geschoren vachtje 
Hij vind mee op pad wel heeeeel leuk! Oortjes erop, pas erin en gaan. 
)