Bahher van de vele regenval (lijkt Nederland wel
) Sta je op een grote pensionstalling ? Jammer dat je daar niet bij durft te lopen. Hier houden ze er wel rekening mee, zolang ik maar goed blijf kijken welke kant ik op g. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Sta je op een grote pensionstalling ? Jammer dat je daar niet bij durft te lopen. Hier houden ze er wel rekening mee, zolang ik maar goed blijf kijken welke kant ik op g. 
de meeste mensen op stal spreken we Engels, maar sommigen ook niet en die blijven dan maar in het Italiaans ratelen waarbij ik geen idee heb of het is omdat ze iets leuks vertellen of omdat ik iets verkeerds heb gedaan

Wou het eerst niet doen maar ik vond het toch wel leuk om wat foto's bij elkaar te zoeken:
Toch maar mijn bestelling annuleren dan, ik ken helaas niemand persoonlijk die het zou kunnen meenemen voor mij. Het scheelde toch wel een hoop met het hier kopen dus echt balen. Dan maar 2dehands in de gaten houden.

Al vergaat de wereld, hij gaat nog steeds lekker z'n eigen gangetje. Kan nog steeds geen keuze maken tussen welke kleur wielen voor de HCA. Het bestelformulier is verder helemaal ingevuld.

Ergens anders kunnen slagen uiteindelijk?
wil hem ook liever geen regendeken op doen omdat hij dan niet lekker kan rollen (dat doet hij veel en graag) en omdat het snachts wel echt heel erg koud is hier. Hopelijk wordt het vanaf februari wel droger..