Ik hoop het ook!
En nou hé.. dit is ze natste tijd van het jaar waarbij het ongeveer 16-17 dagen per maand regent. Dat lijkt dit jaar iets meer te zijn 
Tja wat is groot haha. Ik denk 35 paarden ongeveer? Ik denk dat mensen wel rekening met ons zouden houden, maar ik vind het heel spannend omdat het maar de helft van de rijbaan is (de andere helft is niet overdekt) dus vrij krap en omdat ik de taal nog niet zo goed spreek
de meeste mensen op stal spreken we Engels, maar sommigen ook niet en die blijven dan maar in het Italiaans ratelen waarbij ik geen idee heb of het is omdat ze iets leuks vertellen of omdat ik iets verkeerds heb gedaan
Om die reden ga ik vrijwel altijd tussen 12:30-14:30 naar stal want dan zijn ze gesloten voor lessen en alleen open voor pension klanten. Maar die laatsten komen bijna niet op die tijden omdat ze meeste mensen dan werken. Dus eigenlijk ben ik altijd alleen! Heerlijk vind ik dat. Oh en op dinsdag tm donderdag rijdt de stal hulp dan de trainingspaarden, maar van hem heb ik nooit last eigenlijk. Ik ga dan altijd in de andere bak.