Patty, gaan ze dan geen pogingen doen om zich naar buiten te wurmen? Ik weet dat Alex dan niet meer in zijn box staat als je even niet kijkt, Jorie wel, die is lang zo gehaaid niet. Gisteren ontsnapte Jorie me ook even toen ik Alex uit de paddock haalde voor de les. Toen heb ik hem aan zijn baardharen weer mee kunnen nemen naar de paddock, makkelijk ding. Ze staan zonder halster in de paddock en ik had weinig tijd, dus dan pak ik ze net zo makkelijk aan hun baard of manen vast. Alex loop ik minstens een kwartier achteraan te hollen als die m peert, die is veel gehaaider.
Mijn wedstrijd is afgelast vanwege de sneeuw en gladheid. Er is vannacht veel gevallen hier en is inderdaad niet verantwoord om nu met een trailer te gaan rijden.
Jeee sleeen! Ik kan pas begin van de middag, hoop dat het dan nog kan.
IngridM
Geplaatst: 12-02-17 09:23
Jelleee schreef:
Nu moet ik maar sleeën met Willem, wat vervelend
Bah! Rot voor je.
Ik wil graag foto's gaan maken. Daarbij heb ik mijn vent nodig maar die slaapt nog. Ik wil niet lang wachten. Iemand ideeën hoe ik hem wakker krijg maar dat het lijkt alsof hij uit zichzelf wakker wordt?
Leuk om eens te lezen hoe jullie pony's gehuisvest zijn! Daisy woont in ons eigen paddock paradise. In totaal hebben we plek voor vier pony's. Ze hebben dan 4 schuilstallen van minstens 9 vierkante meter, een paddock van 120 vierkante meter en een track van 240 meter lang en minimaal 5 meter breed. Alles op zandgrond en daardoor het hele jaar droog. Echt ideaal. We hebben een stuk weide van 45 x 20 afgezet als 'rijbak'. Hier kan ik prima in mennen. Meestal zet ik dan ook de track open en heb ik mijn eigen mini renbaan Maar het liefste men ik gewoon in het bos. De pony's krijgen onbeperkt hooi en in de zomer krijgen ze beperkt gras. We zijn daar heel voorzichtig mee ivm hoefbevangenheid en jeuk.
Dit is een deel van de paddock.
Die verlaagde staldeuren waar de pony's doorheen kunnen kijken zijn echt ideaal! Ik heb ook nog een verlaagde staldeur staan. Destijds speciaal op maat laten maken. Nu staat de deur stof te happen omdat we geen dichte stallen meer hebben
Hier geen sleefoto's. Ik wil ooit nog een keer een slee-onderstel onder mijn hca monteren. Maar tot die tijd ga ik niet sleeën.