hij voelde zich sóchtends ookal niet zo lekker, toen hij een schaap uit de sloot had gehaald. en toen sávonds is hij overleden. meer weet ik ook niet. een meisje vertelde het net op msn tegen mij..
NathalietjeB
Geplaatst: 01-12-10 14:22
goh ... ook naar dan dat hij gevonden is... pff ik ben egt bevroren terwijl ik gewoon maar 10 minuten buiten ben geweest maar gevoelstemperatuur is gewoon dik ergens -10 ofzo als t al niet kouder is
voor de menners hier... hebben jullie speciale kledij aan op de sulky? of gewoon skibroek + laarzen+muts+handschoenen? en welke handschoenen want die van mij zijn gewoon niet wintervast de wind komt er gewoon doorheen
Hannemarie
Geplaatst: 01-12-10 14:29
bij ons , stond in de krant, dat de gevoelstemperatuur -17 werd
lottex
Geplaatst: 01-12-10 14:31
ja bij ons ook zoiets
NathalietjeB
Geplaatst: 01-12-10 14:41
pff ik merk wel dat ik gister de hele dag buiten ben geweest in enkel me joggingbroek en gewone schoenen t is lekker op me darmen gaan werken...
pff t is wel raar hoor even geen auto hebben..moest zelfs in me laatste stukje naar huis wel even traantje wegpinken dat die stomme auto weg ging(echt super stom t is maar een auto)
_Lisette
Geplaatst: 01-12-10 16:41
Whahaa, het is hier echt mega koud! Wil een shetland dekentje hebben voor vanacht, maar die vind ik nooit meer! Nu moet ze in de kou doorbrengen!
ben juist met mijn hond gaan wandelen, ben blij dat ik weer binnen ben
NathalietjeB
Geplaatst: 01-12-10 17:52
hey hoe deken maat eigenlijk opmeten?? t is toch stokmaat hoogte en dan + 20 ofzo? ik ga morgen dekentje shoppen:D en ik denk gewoon regendekentje(is toch genoeg? voor een donsig bolletje haar)
wat hebben jullie opliggen? op ongeschoren shetters
Helemaal niks, shetlanders redden het over het algemeen makkelijk met hun eigen gemaakte dekentje
dravergekkie
Geplaatst: 01-12-10 18:16
Hannemarie : dat is schrikken om te horen
buster4ever : De goevoelstemperatuur zou vandaag tussen de -15 en -20 liggen. Vanmidag was het buiten hier -8. Hoe groot is je shetje daaraan kan je ook redelijk vaak de maat inschatten. En anders van borst tot kont meten dan heb je ongeveer de onderlengte.
Ik heb die van mij wel onder dekens staan maar dat is ieders eigen keuze denk ik
Heb de pony's lekker warme slobber gegeven vandaag
Hannemarie, waarom een deken? Dawn heeft toch gewoon een dikke wintervacht? Domino, zelfde voor jou...
Ik ga de fototopics even bekijken!
Hier -5 overdag, met snijdende wind! Moest in de pauze ook nog ff naar huis om konijn een injectie te geven.. Wilde dat ik niet hoefde, deed er een dik half uur over ipv een kleine 20 min.. Moet namelijk over een grote heuvel (wageningse berg) die vol ijs ligt... Dat werd dus lopen!