Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Patricia: mooie kleurencombinatie heb je gekozen. Ik ben heel benieuwd
Elaine: Wat schrikken zeg! Gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven.
En hoe ik Pepper "schoon" krijg: wachten tot het stopt met regenen (ik hoop donderdag toch wel echt

) En echt schoon wordt hij pas als het voorjaar wordt en hij zn haar kwijt raakt. Ik heb het geaccepteerd haha.
Hier de huurauto weer moeten verlengen.. zucht. Het bedrijf waar ik een auto wilde kopen reageerde zo traag en laks dat ik er niets meer wil kopen. Dus nu op zoek naar een ander.. Heb al wel iets op het oog dus ik wacht even af of we maandag kunnen komen kijken.
Die eerste partij had via whatsapp laten weten dat hij Engels sprak, waarna ik aangaf interesse te hebben in 2 auto's die hij had staan. twee dagen later nog geen reactie.. Dus ik vroeg of het mogelijk was om te komen kijken. Wel gelezen, weer twee dagen geen reactie. Uiteindelijk stuurde ik gisterenavond lichtelijk geirriteerd of ik nou kon komen kijken vandaag. Kreeg ik alleen terug "No". Geen uitleg waarom niet (gesloten? auto's niet meer beschikbaar?) Gewoon alleen No.

Dus heb al geen zin meer om met zo een bedrijf in zee te gaan en geef mn geld liever aan een ander