dag poepjes heb bijgelezen maar kan niet quoten want lies haar computer ontploft al zowat als ik naar beneden scroll ben nu bij lies en net waren we bij de poowns en Dawn is door de "waterbak" gegaan heb gereageerd in je topics sanne (:
Anoniem
Geplaatst: 03-07-11 22:17
Ik ga,moet slapen van mijn moeder. Morgen uitslapen,hoef pas om 11 uur op school te zijn Sportdag tot half 4 Trusten
Hallo! MIJN ZUSJE HEEFT NET OP ANGELA GEREDEN! 3 rondjes in stap,Angela deed niks,geen bokje of wat dan ook,ben zoooo trots Lees zo bij,eerst gauw douchen
Leuk! Heb je foto's?
Blacky
Geplaatst: 03-07-11 22:49
_Pretty schreef:
xMonsterr schreef:
hello! drukke dag gehad & onze poes was zwanger had ze een kitten gekregen heeft ze het opgegeten. misschien komt er nog iets want ze is nog heel dik ...
Dankje! Wel wennen dat ik dit jaar (voor het eerst) geen zomervakantie heb of eigenlijk uberhaupt niet weet wanneer ik een keer vrij ben.
Hebben jullie longeersingels? Ben aan het zoeken waar je (online) een fijne kan kopen. Max mag wat serieuzer aan het werk.
melis__
Geplaatst: 03-07-11 22:57
Ik zou me hier graag willen aanmelden als jullie dat goed vinden?
Blacky
Geplaatst: 03-07-11 22:59
Mandyy schreef:
Daar wilde ik nog op reageren ook idd. Kan ik me iets bij voorstellen. Wat naar, is er nog iets uitgekomen?
Nee de poes is nog wel druk bezig met slikken dus waarschijnlijk komt er nog wel iets ..
Blacky
Geplaatst: 03-07-11 22:59
melis__ schreef:
Ik zou me hier graag willen aanmelden als jullie dat goed vinden?
Tuurlijk! Stel je even voor.
melis__
Geplaatst: 03-07-11 23:05
Ik ben Melissa, ik werk 3 dagen in de week in een kapsalon. Ben in bezit van 5 paardjes, waarvan 2 shetlanders.
Tommy heb ik al heel wat jaartjes in me bezit hij is ongeveer 90 cm, Tabor heb ik sinds vorige jaar April gekregen, een paar maanden later laten beleren voor de wagen, hij is ongeveer 95 cm. Met beide shettie's men ik
wat naar van je poes Kailey welkom Melissa, jou shet heeft gave manen mandy, ik heb een longeersingel, maat pony, van de divoza
nu ga 'k eten en naar school
_Lois_
Geplaatst: 04-07-11 07:07
Welkom Melissa! Mandy, ik had mijn longeersingel bij shetlandershop.nl besteld Sanne heeft heel hoog gesprongen met Willem en hij kan flemen En ze heeft 2 topics waar ik straks ff kijk
Mandy: geen foto's,binnenkort hoop ik een zadel te hebben en dan heb ik al 3 kleintjes klaar staan om te rijden (een van 3,en 2 van 6 ) want mijn zusje is eigenlijk te lang,maar ik kan gewoon nergens iemand vinden die goed genoeg rijdt om er de eerste stap-,draf- en galoppasjes op te zitten.