mannen echt af en toe zijn ze echt een ramp in huis gister ook ik zat heerlijk t genieten van me bord met spinazie (me favoriete hap) zijn er ook 2 vrienden zegt hij gewoon heel leuk moet je ff op nathalie dr hoofd letten als ik iets aan zet...hij weet dat ik ga overgeven met eten als er ook maar iets in de trant van p*rn* op staat ...
die jongens natuurlijk lachen met ze alle en ik hoefde gelijk me bord eten niet meer...was gelijk geneze van t eten.
hmz we schieten trouwens wel mega op btw met t topic vol praten...hoe is t trouwens met iedereen hun shetter
_Rosanna
Geplaatst: 04-02-11 12:46
haha dat kom me heel bekend voor zo haalde laast een vriend van mij ook al een stunt uit Ben je al helmaal over met verhuisen?
Nog iets gehoort over Renzo?
dravergekkie
Geplaatst: 04-02-11 12:50
buster4ever schreef:
waarom t qouten?? voor de nieuwe openingsposten...me vriend zegt zo net tegen me huh las ik nou squirten en ik lig krom om me vriend
Ik denk dat je straks van wat jonge bokkertjes uit dit topic de vraag krijgt wat dat dan wel niet is
Tussenuur Even snel bijgelezen maar ik heb echt geen tijd op te quoten (het spijt me) vandaag heb ik geen tijd en morgen ben ik pas 's avonds weer online. Dat lijkt me nogal laat he? Ik kan dan hooguit tussendoor eventjes komen. En deze laptops zijn keisloom dus hier gaat het ook niet lukken
Sollie
Anoniem
Geplaatst: 04-02-11 14:51
Ik heb tot kwartover geen les :p De halve school is naar het dorp en ik zit hier met 2 vriendinnen (jeuh )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-11 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Blacky
Geplaatst: 04-02-11 14:51
Rhine_ schreef:
Dus de leuke dingen er uit halen?
ja gewoon de grappige etc. maar niet teveel hoor dus als je nou 1 quote per pagina hebt dan heb je in totaal 50 qoutes. en als iedereen nou 50 qoutes heeft dan zijn dat er 500. dus dat is ook niet de bedoeling. als je maar een paar quotes hebt ook al zijn het er maar 10.
Dat zeg ik dus net daar heb ik geen tijd voor Eer dat ik daar echt tijd voor heb is het zondagavond Tenzij er dingen niet doorgaan maar vandaag en morgen gaat echt niet lukken sorry. Volgende topic ben ik de 1e die me aanmeld
ooh ja poep dan heb ik ook niet echt veel tijd om te quoten dus dat moet ik echt vandaag af hebben. want ik ben bang dat er anders haast geen mensen gaan quoten (?) ik ben ook pas net wakker. en en en, het lijkt mij poedersuiker om tegen deze wind in te fietsen.