Zo, jullie hebben weer flink gekletst! Even bijlezen...
Mandy, zo'n thermobroek werkt echt perfect! Zit voor geen meter, je kunt je er nauwelijks in bewegen, maar als je het warm wilt hebben terwijl het hard vriest overdag is hij zeker aan te raden!
Emuline, lieve foto's van Diesel! Wat heeft hij op die laatste foto een ontzettend ondeugend koppie
Buckje, stoere foto's!
Iris, ik ben jaloers!! Ik wil ook sleeën! Wel leuke foto's! Van die zwarte schaduwen in een witte omgeving..
DG ook al leuke foto's
Welkom pernilla!
Leine weer een nieuw setje aangeschaft! Ik heb btw voor Punette ook een oranje dekje
allemaal weer winterse dingen gedaan! xd vandaag de houtsnippers binnengekregen. aan de voorkant van de wei waar het zo modderig is, liggen nu dus houtsnippers. Toen het er net was gelegd was het echt een grote bult, en me nichtje was mee en die ging er met zon sneeuwbord vanaf. komen morgen denk ik wel fotos.
hannemarie wat bagger dat je ziek ben.. zo autootje is verkocht voor 150 meer dan waar ik hem voor gekocht heb(A)... haha.. gister sinterklaas gehad op me werk...met lootjes... ik had lipgloss, nagelak, sokke en die vond ik echt super handig want ik val nog wel eens van me trap af met me wolle winter sokken en onder deze zit van die anti slip dingetjes nieuwe veters en een portemoneetje en een fotolijstje..
met mij alles lekker enkel t is belabbert koud hier zeg niet normaal.. morgen komt me hoofstelletje en zadeltje voor rensje en zondag me mentuig ...ik helemaal happy
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-12-10 14:17, in het totaal 4 keer bewerkt
de andere boer waarvan Dawn is geweest is gisteren plotseling overleden Ö gisteren was hij niet thuis gekomen voor het eten, en toen zijn ze gaan zoeken, ze vonden hem niet. savonds heeft de plolitie hem gevonden, toen was hij al overleden.
een half jaar geleden was zijn broer overleden, dat was ook de reden waarom Dawn tekoop stond.