Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben verhuist omdat er steeds meer miscommunicaties ontstonden en ik het echt niet meer naar mijn zin had daar, en Sjors ook niet (dit merkte je heel goed aan hem). Mijn ervaring is wel dat je op elke stal wel wat toe moet geven, het beleid is vrijwel nooit 100% naar je zin. Hier komen ze relatief weinig buiten (s'winters 12 tot 4, s'zomers 9 tot 4, oude stal s'winters 12 tot 5 en s'zomers 10 tot 7/9), maar Sjors is zó veel gelukkiger hier en met Boef zijn knieën gaat het ook veel beter. Jelleee schreef:Welke omgeving zit je Ingrid? Ik snap wel wat je bedoelt, lastig om iets naar je wens te vinden.
De omgeving waar ik zit betaal je érg veel qua stalgeld, als ik het vergelijk met het noorden en oosten bijvoorbeeld. Maar daar doe je weinig aan.
) al een mega spannende omschakeling. Ben zo blij dat ik niet direct naar "buiten" hoef.

Zoals Ayla al aangaf, op elke stal is wel wat. Het is gewoon belangrijk om iets te vinden waar jij zelf goed bij voelt, waar je pony fijn kan staan en wat je krijgt voor de prijs die je ervoor wilt betalen.
De prijs daar was echt heel hoog (350 voor shet kale huur) en toen ik vroeg wat er voor die prijs gedaan werd keken ze me heel raar aan
Waarop die eigenaar nogal arrogant antwoordde dat als ik zelf niet elke dag wilde uitmesten, binnen en buiten zetten dat ik dan maar geen pony moest hebben.
En zulke mensen moeten niet eens een pensionstal beginnen.
Bizar!!
Heb je alleen wel een uur reistijd haha