heb even globaal bijgelezenover vreetbuien, chocola, ongesteld zijn, knippen wel/niet en de hele reutik heb lekker gewinkelden ik ben erachter gekomen dat ik een speciale voorkeur heb voor blauw/wit gestreept een wit shirteen wit/blauw gestreept shirtdonkerblauwe skinnywit/blauw gestreept rokje dingzonnebril (: :hoera:ik vind het leukalleen de bus was voldus meosten we wachten xd
MENSEN ZET JE NAAM HIER EVEN ONDER VOOR HET QUOTEN ! JE MOET MINIMAAL 50 PAGINA'S QUOTEN ! debora/deSa 1 t/m 50kailey/xMonsterr 50 t/m 100
in elk topic staat in de openingspost allemaal quotes en wij moeten dat doen.tjaa, ik ben niet goed in uitleggen.
xMonsterr schreef:wat heb jij geqout ? leuke dingen, grappige dingen ? etc. en hoeveel qoutes heb je ? Leuke,grappige,rare etc. ook een aantal foto's en daar een tekst bij verzonnen heb er ongeveer 20
DeSa schreef:Nee, een heel lijstje met mensen die quotes zouden doorspitten, heb niks nada noppes ontvangen! Heb er zaterdag op z'n vroegst pas tijd voor, weet niet of dat nog op tijd is?
En nu ben ik weer wakker Vandaag om 2 uur uit! Mijn franse leraar is aardig dat hij het laat uitvallen
Miran_Heidi : Leuke foto's.Lois : Die pluk bij de oren laat ik zitten , vind dat vaak echt lelijk als je dat bij een shet weghaalt.
wat alles gaan qouten?? waarom?? ik haat t dat ik geen internet heb in me nieuwe woning dat komt pas volgende week...
ja dat heb ik nu dus ook mam ik kom even onder t mom van thee leuten "bokken dus" hahaha maar ze vind t alleen maar leuk dat ik er ben ze vind t vreselijk als ik dan niet de halve middag blijf
waarom t qouten?? voor de nieuwe openingsposten...me vriend zegt zo net tegen me huh las ik nou squirten en ik lig krom om me vriend