Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Taat_ schreef:volgens topic opener (deel 4)waarvoor stemmen ?
Iesjj_ schreef:Janna_ schreef:Nog ff hoor:
Taat van der Troon slaan? sinds wanneer heeft Taat een troon?
Bewijzen van.... zei heeft het recht het nieuwe topic te openen dus iis dat haar troon
Gekkie toch :p
Tesz_Candy schreef:raark heb een gevoel dat ik zo ga flauwvallen![]()
miekske schreef:Owjaa.. nu je t zegt..
miekske schreef:HELP!!
zeikerd!!!!
Miss_Maya schreef:Dat is allemaal niet zo makkelijk . Kon het maar , je zou appelflap ook zo reageren als je in mijn schoenen stond .
Oja stemmen en niemand iets laten weten
Tesz_Candy schreef:miekske schreef:HELP!!
zeikerd!!!!
Wie wat waar ..
Iesjj_ schreef:Miss_Maya schreef:Dat is allemaal niet zo makkelijk . Kon het maar , je zou appelflap ook zo reageren als je in mijn schoenen stond .
Oja stemmen en niemand iets laten weten
Het is erg makkelijk dát uit je hoofd te zetten. Ik zou niet zo reageren, we (of ik) hebben je met je neus op de feiten gedrukt. Als jij niet op bokt zit, zou je een PB ook niet hebben ontvangen. Verder is Taat_ zowat altijd aanwezig. Jij ook wel vaak maar minder dan haar. Er is eerlijk gestemd en dat vind wss. meerdere deel van dit topic. En NIEMAND iets laten weten is een groot woord. Alleen jij wist waarschijnlijk van niks. En misschien nog wat andere maar die waren dan nog niet in dit topic. Verder einde discussie het moet wel heel erg bont worden voordat ik weer op je in ga!