ik heb die van mij, die bijna uit elkaar vliegt, en die heb ik ookal sinds groep 4, zon klein digitaal ding. en die van mn vader spiegelreflex. daar maak ik ook de meeste foto's mee, van dawn en van de manege paarden
Ik ben net heerlijk met mijn mams door de sneeuw naar Tinkerbell gewandeld. Even water gegeven, gelukkig had ze nog. Ze was goed warm onder haar dekentje en had genoeg hooi. Dus ik kan weer lekker slapen
Ze hadden veel thermolaarzen maar ik denk nu niet meer gezien het weer ze vliegen er overal uit! Was vanmiddag ff bij Fugers en daar ging het ook op en aan met die thermolaarzen. Ik heb geen foto van mijn thermolaarzen maak nooit fotos van mijn voeten.
Ik ben ook altijd helemaal ingepakt als ik met deze temperaturen naar de pony's ga. Alles thermo, en natuurlijk een Unox-muts op!
Hannemarie
Geplaatst: 29-11-10 22:39
ik heb meestal een legging onder mn broek en dan een shirt, vest, jas en jas en natuurlijk 2 paar sokken, en een paar dikke handschoenen mag ook niet ontbreken,.
Als ik alles aan heb, heb ik het bij -7 nog niet koud.. Mijn geheim? Gewoon die lompe thermobroek van Divoza kopen (maandaanbieding november) en over je broek heen aantrekken. Volgens mij krijg je het bij -20 nog niet koud met dat ding...
Woensdag wordt het -6 overdag! En donderdag en vrijdag-5. Gaat leuk worden! (schaatsennnn!!!)
Ja werkt goed als je de goeie koopt. Je lijkt er wel een dikke prop in en lopen vind ik ermee lastig maar wel super lekker warm!
Emuline
Geplaatst: 29-11-10 23:17
Heeft iemand een foto van een goed gebandageerde pees? (het liefst een fleece-bandage)
hier mijn gekke pony: Je kan het niet goed zien het halster, maar het is licht blauw, met een zalm-kleurige lijntje erin.
Oh en hier: is hij best wel dik afvalluh!
Mandyy
Geplaatst: 29-11-10 23:20
Niet afvallen!! Je vergist je lelijk in hoe dik de vacht is en hoe weinig pony er anders over blijft! Kijk daar alsjeblieft mee uit!
Lief halster! Kan ie nog iets kleiner? Voor mooi zou ie net iets omhoog kunnen, iets verder van de neusgaten af.
Emuline
Geplaatst: 29-11-10 23:24
hahah mandy, het valt wel mee hoor, hij lijkt gewoon echt dik maar hij is nu teddybear lekker wollig monster! en liever iets te dik, als de ribben onder het vel, toch?
nou echt veel kleiner kan hij niet, het is een veulen halster, en op drie plaatsen verstelbaar, ik heb hem iets kleiner gezet, ergens na de foto's, hij zit nu beter, maar nog niet heel erg mooi, maar er is geen 1 halster perfect zit.