toen ik t las.. t was zoo geweldig Mhoewhaha..
Hier is die dan:
miekske schreef:Haaj Annee:D
Wij doen teuntje niet verzorgenWij doen em knuffelen..
En wat vinden jullie ervan?!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miekske schreef:Haaj Annee:D
Wij doen teuntje niet verzorgenWij doen em knuffelen..
Felies_xx schreef:(nu nog niet word nu weer gelongeerd Verhaal waarom dat eerst ook niet mocht moet je maar vrage)
Felies_xx schreef:Nou hijs hoefbevangen geweest en nu is er een stuk uit zn hoefje, dus je mocht er alleen maar 20 min. mee wandelen op een dag ik 10 min. en de eigenaresse.. En nu van de week gehoord dat we weer mogen longeren!helemaal blij enz
Dus ik ging longeren hoor ik van de stal eigenaresse daar mag je niet longeren als de eigenaar van dat grasveldje dat weet dan vermoord die je enz
haha en ik tegen de eigenaresse zeggen..Zegt ze ik ga het wel eff vragen aan die eigenaar van dat gras..Dus naja dat mag weer niet
nu kunnen we voorlopig niet meer longeren!
Felies_xx schreef:Bos is te verweg..En mag maar 10 min longeren wegens dat die nog niet conditiie heeft omdat t een tijdje stil heeft gestaanPaardje zelf is braaf maar erg eigenwijs maar aan de hand meewandelen is die heel rustig dus!
Er is een weilandje waar we staan maar daar mogen we niet longeren van de staleigenaressee!
marrke schreef:Leuke shetjes Felies_xx!
Felies_xx schreef:
miekske schreef:hallo allemaal, en anne das nie hoefbevangen(Volgens mij:P) maar ik denk dat de hoefsmid of iemand dat stukje heeft weg gehaald. zodat t sneller geneest ofzo.. (toch?)
OpPheLiIa schreef:Heey mensen !