[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:19

Maak zsm een meelees post ga weet onder de meeleessteen zitten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:22

Lange dag Patricia, succes nog even! :(:)

Sleepy Alf!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:08

Ohhh Alf, zielig zijn ze zo bij de DA he... :(:)

Leuk die mendagen! Waar is dit? Lijkt me erg leuk om eens te kijken.

Vandaag een rondje van 8 km gefietst saampjes. In het gras kon ze lekker galoperen. Vind ze zo leuk :) Donja is nu ook weer helemaal zwart, en een echte glimworm!
En ik zit er over te denken een fotomeeting te organiseren, maar wanneer en waar moet ik nog even bedenken!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:27

@Ingrid, ziet er zo zielig uit :') .

@Kiekeboefje, leuk dat fietsen. Hier dat gedaan voor Finn voor de wagen stond.

Awel Oreo is met zijn kont in de boter gevallen zoals we het hier zeggen, vandaag op bezoek geweest (papier langsbrengen van de chip) en wat een geweldig thuisje zeg <3 . Had het niet beter kunnen dromen, staat daar echt vol met verschillende dieren, heel leuk gedaan en ze krijgen allemaal top zorgen. Het kindje voor wie die is heeft er ook al eventjes opgezeten en even mee gewandeld en ze is erg blij :D . Zijn mensen die in de dierenwereld zitten, hebben ook enkele bijzondere soorten en enkele soorten die onder controle staan door een dierenarts volgens de wetgeving dus alles is daar wel dik in orde.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 23:22

Met de telefoon in de ene hand en de laptop voor me maak ik ook maar weer even netjes een bijlees-post afgelopen week ontzettend druk geweest met werken en pony, als ik dan een x vrij was had ik even geen puf meer om te reageren, sorry daarvoor :') wel gewoon bijgelezen

Ymor gefeliciteerd nog met de verjaardag van je pony! ziet eruit als een geslaagd verkleed festijn :j
Nanne gefeliciteerd met jullie first anniversary dat er nog maar heel veel bij mogen komen :)
Nathalientje sterkte met je ouders! hopelijk gaat het gauw beter met beide. Hopelijk komt je pony gauw van de wormen af.
Mirriej wauwwww wat ziet Jimmy er goed uit zeg, ik kom hem morgen halen, strik is niet nodig! :Y) }>
Youri ik weet niet of je dit nog leest maar ik vind je reactie ontzettend unfair, als je iets vraagt dan probeert iedereen altijd zo netjes mogelijk te antwoorden. Dat je prioriteiten heb die elder liggen dan dit topic kan ik wel begrijpen maar het had wat vriendelijker gekund. Niemand negeert je, maar soms is het wel eens zo dat het gros overdag werkt/naar school gaat/ met de paarden bezig is en dat iedereen savonds massaal aan het typen gaat. Sorry maar ik vind niet dat je ons dat kwalijk kunt nemen (en wat betreft arie's oog, volgens mij heeft bijna iedereen erop gereageerd ;) )

Ingrid aaahhh sleepypony <3 hoe is het nu met alfje? wat ontzettend slordig van de dierenarts zeg :=
Linda wauw jouw binnenbak <3 hoe groot is die? 30x60? lijkt mij er heerlijk om in te mennen :)
Mandy fikse steen dan :oo
Mira je hoeft niet te mennen hoor om te reageren :) Als je foto's plaatst van je shet die knap aan de longe loopt of een leuk nieuw truucje kent vind ik dat ook hardstikke leuk!
Zamora sterkte met je pony, hopelijk valt het allemaal mee en hoeft de kies er niet uit.
Patricia lange dag zeg van 8 tot 8
Patty is de tandarts verder wel goed gegaan? moest Switch niet?
Kiekenboefje lekker he fietsen met het ponykind! zodra floor op ijzers staat ga ik ook weer fietsen met hem!
Lori wat leuk zeg dat oreo een leuk huisje heeft gekregen! hopelijk is er een goeie match waar hij gewoon lekker voor altijd kan blijven lopen. Gaat er nu weer een nieuw project komen of laat je het voor wat het is? heb je trouwens al een nieuwe palomino(die zocht je toch? :') ) gevonden?

Zo mijn plicht weer voldaan, mennnn wat gaan jullie hard zeg _O- _O- Vandaag begonnen met het opknappen van de sulky, gelukkig dat we daar nu vaart achter hebben gezet zeg, want het hout van het bankje was echt helemaal doorgerot, krammen waren zo erg aan de bout vast geroest dat we hem er maar hebben afgetrokken. :oo hadden we niet langer op mogen blijven zitten. een groot deel kunnen we al gaan verven, wielen liggen bij de fietsenmaker en morgen gaan mijn vader en ik kijken voor ijzer zaagjes om de bouten met krammen door te zagen en wat overig schroeven werk wat er nu dus niet meer uit wilt omdat het zo verroest was eronder :') èn een nieuwe plank voor het bankje, even kijken welk hout daar het meest geschikt voor is (iemand suggesties? ) kussen is nog wel goed bruikbaar dus die kan mooi mee om gelijk het hout opmaat te snijden. Verder heeft floor gister met mijn verzorgster gelest op de rijvereniging, de instructeur vind dat hij goed voor uit gaat en hem een leuke pony (altijd goed om te horen). Vandaag had die lekker rust even bij komen. Zelf heb ik de tinker gereden en dat ging aardig. maandag heb ik met hem weer les en dan neemt mijn instructrice even andere bitten mee om te testen. En nu even lekker netflixen :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 07:27

Wat kijk je op Netflix?
Echt op het goede moment begonnen met opknappen dus!

Wat fijn dat Oreo zon goede plek heeft gevonden!

Mijn schilderij is gisteren gekomen en hij is zo gaaf! <3 In het echt nog veel mooier dan op de foto.

Max is vandaag jarig, 11 jaar en al bijna 10 jaar in mijn bezit! <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 07:37

Dat klinkt niet best Lillian :D Succes met het opknappen!

Mandy gaaf! Waar ga je 'm hangen? Gefeliciteerd met Max zijn verjaardag :)

En Kiekeboefje heeft een mooi stukje gefietst met poown heerlijk.

Gister ontzettend fijn kunnen trainen met Willem. Vanmiddag wil ik even met 'm op de club rijden. Verder weinig plannen, mijn vriend en ik hebben een weekje vakantie dus doen voornamelijk samen gezellige dingen :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 07:48

Oh heerlijk vakantie! Gewoon even niks moeten, fijn hoor.

Gefeliciteerd met Max!
Wat voor schilderij?

Nog 1 dagje werken en dan weekend..morgen naar de kliniek en merrie wegbrengen naar de hengst. Wil met haar naar de zomershow dus hopelijk gaat het wel allemaal vlot :=

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:00

Lilian kennis van mij heeft het hout vervangen voor stuk rubberen mat. Veert ook beetje in met hobbels.

Gefeliciteerd met Max! Laat je foto zien als je schilderij hangt?

Heerlijk weekje vrij Suzanne. Lekker genieten.

Spannend zaroma!

Ik kon gisteren nog langer werken. Hadden spoed operatie. En nachtdienst maar Gelukkig was die stil en hoefde ik niet te komen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:10

Suus, geniet van je vakantie.
Nog geen idee, m'n vader komt binnenkort langs om te helpen met ophangen.

Zamora, mn gewonnen schilderij van Max waarvan ik laatst een foto in het topic liet zien.

Patricia, zal ik doen. Duurt denk ik nog wel even voor ie hangt, m'n ouders zijn eerst zelf in eigen huis bezig.
Gelukkig dat je niet hoefde te komen.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:13

Even iets anders als pony's
Helaas heb ik gisteren mijn lieve poes achter moeten laten bij de dierenarts ze heeft de laatste 3 teentjes gebroken omdat ze met haar pootje tussen de deur kwam.
Gelukkig mag ik haar vandaag alweer ophalen! Ze krijgt voor 2 weken een spalk
Afbeelding

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:32

claudiadvx schreef:
Even iets anders als pony's
Helaas heb ik gisteren mijn lieve poes achter moeten laten bij de dierenarts ze heeft de laatste 3 teentjes gebroken omdat ze met haar pootje tussen de deur kwam.
Gelukkig mag ik haar vandaag alweer ophalen! Ze krijgt voor 2 weken een spalk
[ [url=m/Nte6CF.jpg]Afbeelding[/url] ]

ah sterkte met de poes!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:59

Och... :( wat naar! Voor poezen is zoiets ook lastig te genezen.

Ik ook een DA avontuur met konijnlief. Ze had een groeiend abces bij haar neusje. Die moest er af anders zou ze er in gaan stikken. Ze is nu aan het bijkomen van de operatie mrt best heftige antibiotica :(

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:18

Nou even mijn bijlees post :+.

Romy en Mandy; (nog) gefeliciteerd met jullie ponys!
En Chip is indd ook roan :).

Wat fijn dat Oreo een fijn nieuw huisje heeft gevonden.

Leuk Nathalie en Eline dat jullie ook mee doen met de wedstrijddag. Vind zon dag perfect om te oefenen. Daarom neem ik Chip ook mee. Komt hij is ergens anders. Ook al moet ik in stap door de marathon en vaardigheid. Als hij maar een goede ervaring er aan over houdt.

Lillian; wat voor sulky ben je aan het opknappen?
Tandarts ging verder wel goed bij Chip. Alles is weer mooi. Switch hoefde niet hij is in december nog geweest. Tandarts komt altijd twee keer per jaar op stal. Alleen vond voor Chip wachten tot juli nu te lang vandaar dat hij eerder ging. Kan hij nu mee met de rest. Switch laat ik in juli weer controleren.

Susanne lekker getraind met Willem! Fijn gevoel is dat he. Ook al lekker een weekje vrij. Hier ook 1,5week vrij.

Ah wat sneu Claudia! Hopelijk heeft ze er niet te veel last van.

Gisteren dagje naar Amsterdam geweest. Lekker geshopt. Vandaag beide ponys weer rijden. Chippie even rustige training kijken hoe hij loopt na z'n tandarts bezoekje.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:24

Claudia, gelukkig kun je haar vandaag weer ophalen.

Kiekeboefje, sterkte! :(:)

Patty, heb je leuke dingen gekocht?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:32

:D
Afbeelding

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 14:11

Mandyy schreef:
Claudia, gelukkig kun je haar vandaag weer ophalen.

Kiekeboefje, sterkte! :(:)

Patty, heb je leuke dingen gekocht?

Ik heb me aardig in gehouden. Wat shirtjes en een blouse bij de Primark. Oja en een prachtige Winnie the pooh onesie :').

Wat een leuke foto!!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 14:18

Leuk Amsterdam! Toffe stad om te winkelen, met name de 'minder bekende' straatjes. Ik kom er altijd graag. Leuke hotspots ook om wat te drinken enz :j

Wat een suuuuper leuke foto Mandy, jullie staan er geweldig op *\o/*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:23

Een onesie zit zo lekker! :D Leuk!
In Amsterdam weet ik de leuke straatjes volgens mij nooit te vinden want vind het meestal niet geweldig. :o

Thanks!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:39

Ik loop altijd gewoon de Kalverstraat door en dan vind ik het wel weer goed :+.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:14

Mandyy schreef:
[ [url=m/ug6K3C.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat een leuke foto!

@patty ik heb vorige week hele hippe My Littl Pony pyama gekocht een een Unicorn pyama bij de primark _/-\o_

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:27

De kalverstraat sla ik dan weer over haha :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:13

Jeej trainen met Willem op de vereniging ging weer zo fijn! Hij was heerlijk voorwaarts en dacht goed mee. Beide B en L proeven even geoefend (met voorlezer) en nog gewoon wat random oefeningen.

<3 Geeft zo'n fijn gevoel.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:23

Patricia_86 schreef:
Mandyy schreef:
[ [url=m/ug6K3C.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat een leuke foto!

@patty ik heb vorige week hele hippe My Littl Pony pyama gekocht een een Unicorn pyama bij de primark _/-\o_

Haha ook leuk :D!

Wat fijn Susanne :))

Switch was weer heel druk. Hij zit zo goed in z'n vel, stuitert de bak door :+.
Chip wel fijn kunnen rijden. Merk al wel verschil dat de tandarts is geweest.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:24

Wat fijn dat je verschil merkt Patty!

Suus, super!

Ik ben net snel langs geweest iets lekkers brengen. Hij was heel vrolijk door de wei aan het vliegen en bokken. Kan daar zo vrolijk van worden. :D :D