Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Donja is nu ook weer helemaal zwart, en een echte glimworm!
.
. Had het niet beter kunnen dromen, staat daar echt vol met verschillende dieren, heel leuk gedaan en ze krijgen allemaal top zorgen. Het kindje voor wie die is heeft er ook al eventjes opgezeten en even mee gewandeld en ze is erg blij
. Zijn mensen die in de dierenwereld zitten, hebben ook enkele bijzondere soorten en enkele soorten die onder controle staan door een dierenarts volgens de wetgeving dus alles is daar wel dik in orde.
wel gewoon bijgelezen

)
hoe is het nu met alfje? wat ontzettend slordig van de dierenarts zeg
hoe groot is die? 30x60? lijkt mij er heerlijk om in te mennen
Als je foto's plaatst van je shet die knap aan de longe loopt of een leuk nieuw truucje kent vind ik dat ook hardstikke leuk!
) gevonden?
Vandaag begonnen met het opknappen van de sulky, gelukkig dat we daar nu vaart achter hebben gezet zeg, want het hout van het bankje was echt helemaal doorgerot, krammen waren zo erg aan de bout vast geroest dat we hem er maar hebben afgetrokken.
hadden we niet langer op mogen blijven zitten. een groot deel kunnen we al gaan verven, wielen liggen bij de fietsenmaker en morgen gaan mijn vader en ik kijken voor ijzer zaagjes om de bouten met krammen door te zagen en wat overig schroeven werk wat er nu dus niet meer uit wilt omdat het zo verroest was eronder
èn een nieuwe plank voor het bankje, even kijken welk hout daar het meest geschikt voor is (iemand suggesties? ) kussen is nog wel goed bruikbaar dus die kan mooi mee om gelijk het hout opmaat te snijden. Verder heeft floor gister met mijn verzorgster gelest op de rijvereniging, de instructeur vind dat hij goed voor uit gaat en hem een leuke pony (altijd goed om te horen). Vandaag had die lekker rust even bij komen. Zelf heb ik de tinker gereden en dat ging aardig. maandag heb ik met hem weer les en dan neemt mijn instructrice even andere bitten mee om te testen. En nu even lekker netflixen
In het echt nog veel mooier dan op de foto.
Succes met het opknappen!
claudiadvx schreef:Even iets anders als pony's
Helaas heb ik gisteren mijn lieve poes achter moeten laten bij de dierenarts ze heeft de laatste 3 teentjes gebroken omdat ze met haar pootje tussen de deur kwam.
Gelukkig mag ik haar vandaag alweer ophalen! Ze krijgt voor 2 weken een spalk
[ [url=m/Nte6CF.jpg]Afbeelding[/url] ]
wat naar! Voor poezen is zoiets ook lastig te genezen.
.
. 
Leuk!
. Patricia_86 schreef:Mandyy schreef:
[ [url=m/ug6K3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
wat een leuke foto!
@patty ik heb vorige week hele hippe My Littl Pony pyama gekocht een een Unicorn pyama bij de primark
!
.