Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Stuur me wel even via je PB je emailadres, zodra ik het dan af heb, kan ik je de informatie toesturen!
hartstikke leuk, het is zo lief klein hummeltje.
en desnoods een foto! Kimmej schreef:Het album staat online! Let wel op: zolang er nog geen bijna 3400 foto's in het album staan, is hij nog niet volledig upgeload!
Dit zijn ring A en B, ring C krijgt zijn aparte album!!
https://www.flickr.com/gp/97672780@N07/24pjb5
Kimmej schreef:Nee hoor Linda, heb het gezien, echter ben ik zelf in gesprek met een drukkerij voor een samenwerking. Dan wordt er veel meer mogelijk, en dus wacht ik nog even op de laatste informatie van hun kant om mijn prijslijst af te maken. Ik ga voorlopig nog even niet op vakantie gelukkig. Stuur me wel even via je PB je emailadres, zodra ik het dan af heb, kan ik je de informatie toesturen!
Meavey schreef:Nee ze zat in de reeks voor Betty, ik kan wel twee reeksgenootjes vinden, maar Kissje zelf niet.
Zal vd week nog eens kijken want hij laad dus ook wel raar op mijn iPad elke keer staan de foto's van de eerste pagina er ook weer voor.
erover halen bij me!