Siiiiiil Weet je dat Blaze ook van die Silkoppen kan trekken en het is niet eens een fs
Happinez
Geplaatst: 28-02-11 23:43
De ultimed sil look
Tancreda4
Geplaatst: 28-02-11 23:49
Ahhhhhhh, die Sil is sooooooooooooooo cute!! *is gesmolten*
Ik blijft scheerpatronen met giga beenwarmers geniaal vinden
"sy syn groot en k ben klijn en das nie eerluk!' BE NICE!
Dat moet getroost worden, hele dagen met die grote lummels buiten lopen
SincereQ
Geplaatst: 02-03-11 12:18
Wat een leuke shetties hier allemaal
Dit zijn de mijne; De kleine bruine heet Olma, ze is 14 en ik heb haar nu 8 jaar. De vosroan is Noeska, ze is 13 en haar heb ik gekregen toen ik 8 werd, haar heb ik nu dus al weer 10 jaar.
En nog een foto van Olma en Wiske(palomino bont), Wiske heb ik helaas bijna 2 jaar geleden moeten laten inslapen, omdat ze chronisch hoefbevangen was. Voor dat ik haar kreeg was ze al hoefbevangen geweest, ik denk dat ze verwaarloost/mishandeld was omdat ze ook extreem bang was voor mannen en voor een zweepje. 4 jaar lang is het heel goed gegaan en had ze weinig last van hoefbevangenheid tot dat ze 1x in te jong gras heeft gestaan,door een stomme actie van m'n buurman en sindsdien wilde het niet meer beter worden dus heb ik besloten haar uit d'r lijden te verlossen.
SayaJones
Geplaatst: 02-03-11 13:59
ik vind Noeska prachtig Hoe groot is ze?
SincereQ
Geplaatst: 02-03-11 14:09
Just_Sannee schreef:
ik vind Noeska prachtig Hoe groot is ze?
Dankje! Eehm geen idee eigenlijk, heb ze nooit goed opgemeten, maar ik schat haar rond de 1 meter. Ze is in ieder geval wel een grote maat shetlander, daarom wilde de buurman d'r niet meer, omdat hij middenmaat fokte. M'n vader heeft haar toen gekocht en aan mij gegeven als verjaardagscadeautje
Miranda06
Geplaatst: 02-03-11 19:56
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een foto van Coco geplaatst heb. In November werdt hij beetje ziek en vandaag ziet hij er al veel beter uit.