Kiekeboefje schreef:Nog mensen geld uitgegeven aan spul voor ponyliefjes tijdens black-Friday??
Nee voor mezelf een vaatwasser:-)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb grappig genoeg een massage voor Hidde gereserveerd tijdens BF, deze had korting en wou ik toch wel doen in december. Oh mensen ik heb al dagen slecht geslapen en moet nu 3 lange middag/avonden werken. Bah...
)
Ik zelf zou wel naar Schotland willen emigreren maar mijn vriend ziet dat niet zitten haha. Hopelijk ooit een (vakantie)huis daar. En op Terschelling
. Daar zal wel een stuk minder dagelijkse stress zijn dan in NL (en BE). Ik ben je gisteren ook op insta gaan volgen.
Was je al een beetje aan het missen. Dacht misschien vergeten of zo. Maar ik volg je hele verhaal op insta, super leuk!
Laat er over poosje meer over los, maar het is 2 hectare groot, maar er staat (nog) geen huis op. Dus ik zal dit jaar omtoveren tot bouwvakker
Mijn pa, vriend en ik gaan morgen aan de tekentafel en dan ons plan voorleggen aan de gemeente. Waarschijnlijk december of januari nog de sleutel. Wel tot 1 januari wachten tot de overdracht want geen overdrachtsbelasting meer
? (Ik ben bezig met research naar Frankrijk, maar dat is een iets langere termijn project, over een 5 à 7 jaar).
. Ik heb heel lang de luxe gehad om Bink aan huis te hebben staan en het is echt genieten (al moet ik bekennen na al die jaren dat ik juist ook wel weer van de pensionstal kan genieten waar alles wordt geregeld). Is het een plek in Drenthe?
(iemand een idee waar je een betaalbaar showhalster maat shet kan vinden?)
Heerlijk de ruimte zeg! 

Ik ging eerst van die ibn (m*dcontrol) platen kopen maar die blijken naar internationale verhuis toe toch niet zo handig om mee te nemen.
het heeft vannacht geregend en pepper heeft het er lekker van genomen

Ik hoor vaak dat castratiewonden niet goed helen en/of ontsteken.