sharontucker schreef:mag ik ook meepraten? ik ben sharon en ben 13 jaar,eigen shetland veulen Playboy, morgen 1 week!waar is dit kind eigenlijk gebleven
Jin159 schreef:ff ego post hoor [GVL-ITP] Rikkie showt zijn Talent.[GVL-ITP] Rikkie showt zijn Talent.Sorry uuh wie ben jij?
Jin159 schreef:Mag ik me melden??Ik ben Robin, 13 Jaar.Ik heb een shetlander, Rikkie. Hij is 15 jaar. Ik longeer hem, doe er vd mee. en al natuurlijk knuffelen en wandelen:DDit ben ik. ff wat gemist zeker XD
had gezien ben te lui te reageren en ik ben pissig door een spel spel laat mij potverdikkie 2x alles spelen
Jin159 schreef:Jin159 schreef:Mag ik me melden??Ik ben Robin, 13 Jaar.Ik heb een shetlander, Rikkie. Hij is 15 jaar. Ik longeer hem, doe er vd mee. en al natuurlijk knuffelen en wandelen:DDit ben ik. ff wat gemist zeker XD Oh, ook leuk dat je ff bijleest.@sanneAgos xd succes
Hallo ook weer terug van een superdagjee eerst met snoepie een hele grote wandeling gemaakt toen bij kunga geweest shoot is niet door gegaan ivb het donkere weer.. dinsdag is de shoot