zo geniaal ik maak een sneeuwbal voor lois, en ik zeg, gooi hem maar tegen joel, broertje, zn kont aan dus zij loopt heel snel naar hem toe, haalt uit. en gooit de sneeuwbal wel dik 10 meter er naast
leuke foto lisette vast een topfotograaf
lottex
Geplaatst: 29-11-10 20:01
dravergekkie, dat ken ik ook dan kom ik aan en begint ze als een gek te galloperen en bokken en als we wandelen, begint ze spontaan te draven, als we draven begint zij ineens te galopperen en crossen, kon ze bijna niet tegenhouden
normaal doet ze niet zo gek als we wandelen hoor, was gewoon door de sneeuw en de koude denk ik )
ben benieuwd of de enorme sneeuwhoop er morgen nog ligt... hier sneeuwt t nog steeds zachtjes...en er ligt hier in ed straat al echt enorm veel.
Mandyy
Geplaatst: 29-11-10 20:43
Was vannochtend van plan om pumps aan te doen, ben zo blij dat ik het niet gedaan heb met die sneeuw. Collega's zeiden dat het bleef liggen, maar geloofde het niet.. tot ik buiten was.
Wat een leuke foto's hebben jullie in de sneeuw gemaakt! Volgens mij ben ik in de minderheid, heb geen foto's gemaakt. Ben ook niet op stal geweest vandaag, rustdagje voor Max.
Buster4ever, leuke pony heb je! Halster zit alleen wel erg laag/dicht op de neus. Maar daar was je zelf ook al achter. Is soms best lastig om passende halsters te vinden. Blij dat Max nu shetmaat past.
DG, doe in de winter ook altijd een broek over m'n rijbroek. Lekker warm!
goeieavond ! leuke foto's, ga even wat topicjes bekijken. hier hebben de pony's vandaag ook een rustdagje gehad, en die zullen ze wat vaker krijgen met dit weer.. tegen de tijd dat ik uit school ben ben ik helemaal bevroren.. ga wel even kijken of ik ergens aankomend weekend het tuigje tevoorschijn kan toveren, en een slee !
wie zei dat nou net? het type blok staat nu over de hele breedte van het topic, en de knopjes "voorbeeld" en "plaatsen" staan links, en niet gecentreert
hahah ja ik heb wel foto's maar ik heb geen zin om van de bank af te komen. later op de avond goed
Hannemarie
Geplaatst: 29-11-10 21:46
Emuline schreef:
hey bokt is anders!!!
wie zei dat nou net? het type blok staat nu over de hele breedte van het topic, en de knopjes "voorbeeld" en "plaatsen" staan links, en niet gecentreert
goedenavond
ik heb dat ook vind het wel overzichtelijker zo .. (:
ja bij mij ook ! maar alleen het typvlak en dat 'voorbeeld' en 'plaatsen' knopje, bedoel je dat ?
JudithO
Geplaatst: 29-11-10 22:03
Buster, aan jou de eer om een nieuw halster te gaan kopen terwijl je hem echt nodig hebt! Als hij nu al zo ruim valt, kun je hem in de zomer zo om en af doen zonder losmaken..
Domino, haha, boze Misty!
DG, dat komt door de kou, daar kunnen de batterijen/accu niet tegen. Hebben wij ook altijd. In de winter maken wij foto's met onze mobieltjes, omdat de fototoestellen het gewoon niet houden in die kou.
Hier ook geen foto's gemaakt, wel sleeplannen voor aantstaand weekend als het zo door gaat! In Zwolle ligt nog niet zoveel heb ik gehoord, hier in Wageningen ligt al wel 5 cm. Heerlijk!!!