Miss_Maya schreef:Halloo !! , Ik heb drie vier keer gezegd dat ik het wou !!!!![]()
Moet je niet tegen mij zeggen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miss_Maya schreef:Halloo !! , Ik heb drie vier keer gezegd dat ik het wou !!!!![]()
Sannea schreef:Haha![]()
We believe we can fly
ik sta een 5,6 voor engels![]()
Tesz_Candy schreef:wat maakt het uit er komt ook nog wel een 4e deel
Miss_Maya schreef:Tesz_Candy schreef:wat maakt het uit er komt ook nog wel een 4e deel
ja tss dan ga jij 'm zeker maken![]()
Miss_Maya schreef:Tesz_Candy schreef:wat maakt het uit er komt ook nog wel een 4e deel
Miss_Maya schreef:nyckle schreef:
Al een best grote tijd bekent, Jij was er nooit zeiden ze!
Halloo !! , Ik heb drie vier keer gezegd dat ik het wou !!!!![]()
Sannea schreef:Haha![]()
We believe we can fly
ik sta een 5,6 voor engels![]()
Iesjj_ schreef:Miss_Maya: Ik zal je het eens uitleggen, jij ZEI het wel. maar je was niet vaak meer actief. Toen zijn we gaan stemmen. Jij was er al die tijd NIET en een openaar van een topic moet vaak actief zijn. Toen zijn we gaan stemmen en door die stemmen is eruit gekomen dat Taat het nieuwe topic opent. Verder geen discussie.
Iesjj_ schreef:Miss_Maya: Ik zal je het eens uitleggen, jij ZEI het wel. maar je was niet vaak meer actief. Toen zijn we gaan stemmen. Jij was er al die tijd NIET en een openaar van een topic moet vaak actief zijn. Toen zijn we gaan stemmen en door die stemmen is eruit gekomen dat Taat het nieuwe topic opent. Verder geen discussie.
Citaat:ze is niet eens een shetlander hoofd slijmer (of wel)
Tesz_Candy schreef:Hallo ik ben net een kwartiertje in dit topic![]()
En kom op zeg ik ga em niet maken en wat maakt het uit
Fleur_Laura schreef:Iesjj_ schreef:Miss_Maya: Ik zal je het eens uitleggen, jij ZEI het wel. maar je was niet vaak meer actief. Toen zijn we gaan stemmen. Jij was er al die tijd NIET en een openaar van een topic moet vaak actief zijn. Toen zijn we gaan stemmen en door die stemmen is eruit gekomen dat Taat het nieuwe topic opent. Verder geen discussie.
oja? daar was ik dan niet bij!
Miss_Maya schreef:IK HAD G*DVERD*MME HEEL DE TIJD HET DRUK EN NET DIE TIJD LAAT NIEMAND MIJ IETS WETEN , LEUK HOORRR !!!!![]()