flaver ik heb hem gekocht in akersloot hij stond samen met een bijna 3 jarige en nog een shetter en een merens.
rensje gaat straks menpony worden en lesponytje voor me schoonzusje . maar hij mag nu eerst even genieten van knuffelen ze nieuwe omgeving kennen etc. daarna gaat hij straks aan t werk
en t is me eerste echt eigen pony en ben er helemaal trots op
goeie mogguh iedereen brrr wat is t koud buiten... nu even bakkie thee en broodje en dan zo maar es op naar me werk... vanmiddag rensje pesten en weer even paar foto's schieten zolang me batterijen t willen doen met deze kou...
en mijn bokt is vet raar:S:S meer mensen hier last van?
Hier ook gewoon normaal. Ponys net gedaan. Djailey hebben we zaterdag afgespeent, was ze het niet mee eens want gisteravond stond ze weer bij mamma in het land dus net maar even terug gezet en de stroomdraden weer strak getrokken
JudithO
Geplaatst: 29-11-10 10:37
Goedemorgen!
Buster, leuk beestje! Die laatste foto is leuk..
Desa, zo ging het spenen hier ook. Rampzalig af en toe.. We hadden Miracle en Jolly samen apart gezet, en Punette met een logeetje. Miracle brak steeds uit en ging gezellig bij de merries buurten, stond Jolly dus in zijn uppie.. Die waagt het niet om dat draad aan te raken, zelfs al ligt het op de grond gaat hij er nog niet overheen. Ach, zolang de uier van je merrie maar opdroogt is er op zich niks mis mee, dan accepteert ze Djailey vanzelf niet meer Succes iig nog!
Zeker koud, ben net springschoentjes voor Iris wezen kopen en daarnet gepast, maar m'n tenen liggen er nu bijna af! Maar.... de springschoenen passen wel!
Ging eigenlijk voor een deken, maar die waren er natuurlijk niet meer in hun maatjes..
Broer komt binnen en ziet springschoenen op het aanrecht liggen, zegt-ie; Waar is dat nou weer goed voor? krijgen ze daar veren van onder de hoven ofzo?
ahha iris... dat zijn wel hele mooie springschoentjes zeg.. vandaag weer even bij rensje geweest en wat is t toch een lieverd heerlijk weer zo met die sneeuw...pff ik wil zon en warmte..