Hihi Sjors wat grappig
hij vind zijn eigen haar wel heel mooi! Ik ook, vind witte heel mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij vind zijn eigen haar wel heel mooi! Ik ook, vind witte heel mooi
Wanneer ben je begonnen met scheren?

Fijn dat Duvel zo braaf is
Hoe oud is ‘ie ookalweer?
Heb je er van genoten? 
Ging het goed? Je bent lekker bezig met ‘m.
Uiteindelijk fijn kunnen rijden. 
Duvel is nu 3,5jr en nog helemaal groen. Ik heb hem van zijn fokker gekocht maar die hebben nooit iets met 'm gedaan, daar liep hij alleen op de wei. Ik zal morgen even een nieuwe foto maken. 
Snap ik wel, is ook heel raar.

Ayla schreef:Jenny: ideaal! Hoe vaak moet je ‘m laten trimmen? Onze hond ruikt eigenlijk ook niet, gelukkig. Maar ze verhaart wel, nu is het wat minder maar de afgelopen weken zat de stofzuiger zo ongeveer aan mijn hand vast gegroeid
) dus nu laat ik het wat langer groeien.
daarom hebben wij bewust gekozen voor een poedel. Heerlijke leergierige en lieve honden die niet haren! 
wat fijn dat je goed hebt kunnen rijden. En tja... die druppels, is ook wel eng hoor! 
met zo’n dikke vacht kunnen ze bijna niet afkoelen na het werken, of ze verkleumen en worden ziek.
dus ga ff neuzen voor een nieuwe. Dat kan er nog wel af met m’n zorgbonus
voor Willem en de enge druppeltjes, fijn dat je alsnog fijn hebt kunnen rijden Suus!
Herders zijn inderdaad ook leuk, onze ‘herder’ weegt 20kg dus die is een stukje groter. Alleen de lange haren vind ik niet zo fijn, maar hopelijk kan ze in de toekomst ook naar een trimmer.

Leuke pony is het.
je had dat van die Haflinger niet moeten zeggen joh
nu lette ik er juist op.
grappig, nee is echt een grote schoothond! Al is het geen schoot zitter hoor.
Maar vandaag ging het onwijs goed, ze liep lekker door en ook wat overgangen meegepakt.

Jennifer_S schreef:@Nelleke, nou Bink geeft dus echt helemaal nergens om. Bouwterreinen, (container)bruggen, gigantische kruispunten etc. Hij vindt alles prima.
Ik heb alleen een menhoofdstel voor Bink en een kaptoom. Heb hem wel eens proberen te longeren met het menhoofdstel, maar ik vond dat zelf niet zo prettig.
@Kiekeboefje. Ja de kruisingen zijn eindeloos, ben er nog niet uit waar te beginnen
@Demi ah jij vandaag ook op pad geweest, het was echt heerlijk. Jij staat in Katwijk toch? Zin om een keertje samen op pad te gaan?
Hij doet zijn naam eer aan. Waar rijd je voornamelijk met hem?
Vanaf mijn vorige stal deed ik vaak rondje Valkenburgse Meer, nu doe ik vooral rondje Vlietlanden of een rondje Voorschoten.