_Pretty schreef:He raad is,IK BEN OVER Ik heb een ereader gekregen voor mn overgaan Gave foto's //filmpjes Goedzoo!
Mag ik me melden??Ik ben Robin, 13 Jaar.Ik heb een shetlander, Rikkie. Hij is 15 jaar. Ik longeer hem, doe er vd mee. en al natuurlijk knuffelen en wandelen:D
wat goed Lois! welkom nieuwe..mijn zadel is binnen Loïs vind het helemaal geweldig en zit er nu op tv te kijken hopen dat hij nu ook op Dawntje past ..
Danique : super gefeliciteerd Lois: super jij ook gefeliciteerd ! Hanne: wat lieff, ook Hallo nu lekker weekend net met snoepie lekker gewandeld, en eindelijk ze zit in haar zomervacht ( laat) zo pizza eten Morgen shoot met kunga,
Morgen weer naar m'n verzorgbeestjes De fysio heeft me net gemarteld en een boekwerk aan oefeningen meegegeven...Pfft.
GEFELICITEERD SCHATJES DIE OVERGAAN Mooi zadel Hanne! Was zoo leuk! Nu naar de fietsenmaker,komt zo nog een verslagje
_Pretty schreef:He raad is,IK BEN OVER Ik heb een ereader gekregen voor mn overgaan Gave foto's //filmpjes Dat is lief! Welke ereader?
xMonsterr schreef:Pfffff, ik mag niet te snel juichen maar heel misschien heb ik een nieuwe pony! Gaaafff Wat voor poown?
wauw kail! hoi trouwens, ben klaar met etenLoïs wil nog even een ritje maken op Dawndus ik ga gelijk weer