Demi: oh dat is wel vervelend ja! Ik geef Willem altijd een brokje als ik zijn hoofdstel om doe. Werkelijk nooit problemen daarmee. Zie mensen soms zo klooien daarmee of met nagels in tandvlees prikken etc om die mond open te krijgen. Ik koop hem gewoon om
Soms vergeet ik het en dan kijkt hij me heel vragend aan haha.
Maar na een tijd weigert ze bepaalde bitten gewoon.
Geen idee wat dat is, tanden zijn ook altijd goed, ze gaat 1x per jaar naar de tandarts en ze toont ook tijdens het rijden nooit dat ze pijn heeft oid. En haar watertrens neemt ze wel altijd in.
Maar daar zit ook zo'n roest laagje op (ben even vergeten hoe dat heet) dus wellicht dat ze dat gewoon heerlijk vind haha.
Ik geef sinds een tijdje ook een snoepje als Sjors het bit in heeft genomen aangezien hij dat periodes minder graag doet. Ik heb een tubetje met spul dat je op het mondstuk kan smeren maar dat vind hij maar raar ruiken en smaken
Sjors zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel, hij heeft een beetje last van zijn lijf en al een tijdje wat vage klachten. Afgelopen woensdag is hij weer behandeld door de osteopaat, ik weet nu misschien waar hij last van heeft en hij gaat er medicatie voor krijgen dus hopelijk knapt hij er van op.

echt een clown is het, heerlijk beest!