Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sakvis schreef:Lilian; ik heb de sulky traverse in het echt gezien. Het zag er allemaal erg gammel en breekbaar uit. Ook vond ik dat de zweng heel erg laag hing (als in, 1 stap teveel naar achteren en hij stapt erover). Ik zie ook bijna geen menners met die wagen, dat heeft vast een goede reden. Waarom zou je eigenlijk een 4-wieler voor Floor willen? Hij is toch ook niet zo groot en zwaar?
Op Paard en Koets heb ik een van der Mee concourswagen zien staan. Dat was echt een mooi maatje voor de hele kleine shetten. Maar, die kosten wel enorm veel geld.
(en ik las dat je met de trailer binnen 10 minuten op de UH bent; als je een keer samen wilt rijden moet je maar een pb'tje sturen.)
Citaat:Ik hoop over een week of twee het mennen weer op te kunnen pakken. Ons laatste rondje was met de kerstrit. Daarna wel heel veel gewandeld, gestept en aan de lange teugel gewerkt. Voor mij allemaal een stuk warmerIk heb sinds kort een anatomische mensingel van Ideal. Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd, maar ben heel benieuwd of mijn pony er nog lekkerder van gaat lopen. Onze rijpaarden hebben ook allemaal een anatomische singel en die konden ineens een stuk beter strekken.