Hooooooooooooooooooooooooooooooooiii, school ging echt bagger dus ik ben weer naar huis gegaan. ik denk de laatste tijd alleen maar aan me oma hoop dat ik morgen langer op sschool kan blijven! maar met rotgevoelens op school zitten is ook niks aan!
Mag ik vragen wat er met dat lijstjee iss? [a] (waar ik en eline niet instonden. )
Kaileey is een schatjee, ze staat altijd open voor vragen en verhalen. ookal is het leuk ookal is het minder leuk, de ene x antwoord ze serieus de andere keer harstike melig. verder is kailey harstikke drooogg. en kaileey heeft een supergaaf sweatershirt!
zoo allemaal tussenuren ik kwam op school om 10 voor 9 lekker optijd ging meteen die klote 1e bel toen kwam die lerares niet opdagen dus wij zo vervelen in de aula, toen pauze gehad, toen wiskunde en daarna ak ging super
edit ik kom erachter dat ik morgen bij een vriendin slaap en dat ik zaterdag avond pas thuis ben, dus ik ben bang dat jullie dan al in het nieuwe topic zitten!!
Laatst bijgewerkt door TheJokerr op 03-02-11 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt