Gisteravond lagen we lekker film te kijken tot dat vriendlief ineens trek kreeg in de Mac ! Zijn we s'nachts nog even naar de Mac drive gereden
Vanochtend en vanmidag zijn er hier ook nog wat sneeuwvlokjes gevallen maar het blijft niet liggen. En zo te lezen is dat bij meer mensen hier ook het geval
Leuk Aylie ! Goed geslaagd dus
SayaJones
Geplaatst: 27-11-10 18:55
De hoefsmid heeft in Twink zijn straal gesneden Vond ie niet zo leuk. Nou staan er allemaal bloed voetstapjes voor de stal
jullie zullen het vast niet geloven, maarrr... vanmorgen lag er een 5tal cm sneeuw! heb dus heel de ochtend gehoopt dat hij bleef liggen vandaag, want in de namiddag ben ik naar mijn shet geweest. we hebben dus een lekkere sneeuwwandeling gemaakt sleeën nog niet gedaan, daar gaan we nog even mee wachten
& natuurlijk enkele foto's gemaakt, ze staan op mijn gsm en ga proberen om ze rond volgende week op mijn computer te zetten
Rhine_
Geplaatst: 27-11-10 19:42
Hier nog geen vlok gezien
Laatst bijgewerkt door Rhine_ op 27-11-10 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een vervelende pony in dat filmpje (van Mandyy) en zomaar gaan liggen terwijl er iemand op zijn rug zit... kindje zal wel veel leren uit zijn/haar vallen (:D)
Emuline
Geplaatst: 27-11-10 22:42
goedenavond
ik ga morgen diesel heel erg verwennen heb hele leuke dingetjes voor diesel en mij ik ben vanmiddag naar 2 grote megastores in duitsland geweest zo leuk!
ik heb een superlief halster, met een fluffy halstertouw, bandages ook blauw, voor op de trailer, (hebben nog geen passende transportbeschermers.) en ik had snowboots meegenomen, waar ik later spijt van had, en die heeft mijn tante nu overgekocht, die vond ze helemaal geweldig! ik had andere thermolaarzen gezien, die ik helemaal tof vond! dus ik ga ik alsnog bestellen
sorry was gisteren nogal druk. ik werd wakker zegt me moeder wil je nog even naar je vader op de werkplaats, die is begonnen met de stal. dus ik hannemarie bellen en zeggen dat we over een kwartiertje gaan wij allebei net 2 minuuten wakker. xD wij daarheen, daarna weer weg gebracht naar mijn allerlieefste shet waar ik alles op/van geleerd. en toen naar huis eten, verkleden als piet en weer naar de zorgboederij. daarna nog ff naar de buurjongentjes geweest als piet en toen snel gedoucht en omgekleed pjyama aan, eten tv kijken en slapen!
vannochtend naar de kerk, en daarna koffie drinken bij me zieke oma. toen gegeten en nu ff op bokt!
Vanmidag smsde vriendin even of ze mee mocht met dr kleine naar stal want hij is zo gek op pony's. Binky was alleen een beetje eng want die is ook zo groot En eigenlijk was het veel leuker om in de bak met de honden te spelen.