Ayla: lekker dat Sjors weer beslagen is. Wat vervelend dat smeden in de buurt er zo’n potje van maken... Lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat jij ze moet gaan vertellen hoe het moet.
Patricia: och jeetje op zoveel plekken artrose op zo’n jonge leeftijd. Wat sneu zeg
Nelleke: het voelde inderdaad wel echt als een soort afsluiting.
Fijn dat je pony zo braaf was op de trailer! Heeft hij inmiddels een naam gekregen?
Sneu dat hij gegrepen is en nu zo bang is. Misschien even helemaal apart zetten? Mandy: arme poes. Snap dat je je enorm veel zorgen maakt om haar. Dat de dierenarts het somber in ziet maakt het gevoel er ook niet beter op...
Willem moet echt weer even geschoren worden maar ik heb de messen nog niet terug.
Aapje is verwend met dé Kentucky deken
. Na een korte periode waren het alsnog vriendjes die alles samen deden, we hadden ook een draadje gemaakt waar hij onder kon en hij ging gewoon zelfs steeds dichter tot ze gewoon standaard bij elkaar stonden. Met de komst van Finn ging het gelukkig niet zo heftig.
Het staat hem erg goed ook!
Ik had gisteren mijn dubbelgebroken bit in maar heb vandaag toch maar een Liverpool besteld. Kreeg haar op zich wel makkelijk terug telkens, maar soms dramde ze niet iets teveel door naar m'n zin. Verder was ze super braaf, vind het zo gaaf om te zien hoe ze dan ineens veranderd van rustige lieve pony naar een pony met veel looplust.

Wel een hele leuke foto van Max! Wat een lief koppie!
Fijn dat het nu toch beter lijkt te gaan met hem in de kudde. Sjors krijgt tussen de 3kg en 4kg per dag, s’middags en s’avonds een afgewogen hooinet en s’ochtends op de paddock samen met de andere pony’s (niet afgewogen). Hij staat niet (meer) op de wei helaas, krijgt er wel wat muesli naast en ontsuikerde bietenpulp na het werk (speedibeet).
Sterkte voor jou en de familie van je staleigenaar...
Hij was ineens weer een ontplofte teddybeer
geen tijd en zin om er een paar uur voor uit te trekken. Hidde word de 7e weer geschoren.