Wat een water is er overal gevallen zeg niet normaal!
Alf vanochtend bij de tandarts weer geweest. Hij moet 2 x per jaar (helaas).
Morgen naar de kliniek om voetjes in te laten spuiten en voor Tildren infuus en vrijdag komt de hoefsmid.
Drukke agenda die Alf

Ik héb voor morgen ook nog wel wat vragen voor de arts.
Zit nog heel klein beetje te twijfelen om Alf echt voor een jaar "weg" te zetten en kijken of de rust/natuur nog iets kan betekenen. Maar dat vind ik nog wel erg moeilijk allemaal. Nu goede keuzes maken. Wil hem het liefste wel enigzins in de buurt houden en lekker bij hem zijn......
Moest vanochtend ook echt slikken; de tandarts (veterinair paarden Gebits Centrum) is ook veearts en hij hoorde mijn verhaal aan. Zei later "hij ziet er wel zoo mega goed uit" En dat ik hem zo goed verzorg enzo. Hij wilde hem ook wel hebben.
Dát is veearts nummer 3 die hem wel wilt hebben. Leuk elke keer die bevestiging dat ik een knap exemplaar uitgezocht heb, maar des te wranger voelt het voor mij. Want als hij niet stuk was geweest was het zo'n leuk exemplaar geweest voor de sport en al die leuke dingen..... dus daar liepen min tranen weer.
Sorry dat ik het er vaak over heb. Ben er nog niet klaar mee in mijn koppie...... en twijfel nog steeds over wat nu het beste te doen......