haha wij kunnen rozen kopen op school en dan gaat de helft van het geld naar het goede doel, en de roos word dan bij diegene in de klas bezorgd, met een kaartje
maar we hebben afgesproken dat we dat niet doen wat die zijn 2,- en dat vinden we te duur dus we willen iets leuks gaan doen met zn 2en ofzo
Ik hou niet van valentijn Vegas wordt 14 feb wel 2 jaar
Wij hadden "vroeger" ook Roose die je kon kopen en dan inderdaat kreeg je die in je klas. Ik schaamde me altijd als die man met de roose binne kwam lopen want ik had altijd het meeste En ik snapte nooit hoe het kwam (Was 3 jaar achter elkaar het meisje met de meeste Roose) Blijkt een goeie vriend er achter te zitte
Haha jaa bij ons kan dat ook met die rozwn. Niemand doet er eigenlijk aan alleen een beetje voor de lol eigenlijk Maar ik ga meteen weer, ik ga slapen doeegh
Vandaag eerst werken van 7 tot 4 en dan Naar stal ff ook me nieuwe halsters passen
Zal foto's maken ervan en vanavond ff sturen hier:)
Wat gaan we hard hier zeg nog maar 45 pagina's
Nou tot vanavond
LoveMickey
Geplaatst: 03-02-11 07:51
Goedemorgee
Heb zaterdag wedstrijd in de F12 (L1) Zal kijken of er iemand foto's of een filmpje kan maken van mij en Mick!
_Lois_
Geplaatst: 03-02-11 08:07
Hanne , dat hebben wij ook op school Ik krijg alleen noit wat
DeSa
Geplaatst: 03-02-11 08:26
De mensen waar ik al wat van ontvangen heb: -Mandyy -FlorisSam -Hannemarie -xgriezelda -thejokerr -Rhine -ponieszlover -Pietaaa -dominoliefde -ladylisa -_lois_ -miranHeidi -WendyP -Lottex -DeSa -xmonsterr -Leinearthur -_Dotty -_Rosanna -Buckje -Emuline
Goedemorgen allemaal Wij kunnen op school rozen, een ballon met helium en nog iets. Ik weet niet meer precies wat
Oh d'r komt nu een vriendin binnen en die weet het wel Een lolly. Ik ga nog kijken naar wie ik het allemaal ga sturen maar waarschijnlijk een roos naar m'n vriendinnen.
Ik ga nu naar school dus ik ga vanmiddag weer op bokt.
DeSa
Geplaatst: 03-02-11 09:47
Elliinee schreef:
TheJokerr schreef:
Hanne Ik Kailey Danique Jitske Liset Emuline Lieselotte Deborah zelf Lotte
En waar sta ik? En lisette?
Heb zelf tot pagina 50 gehad. Wil je helpen stuur me dan even een pm zodat pagina's niet dubbel gedaan worden.
hm ik ga morgen weer naar [naam], voor heel eventjes en daarna even langs kramer en dan naar de manege & rijden en zaterdags weer maar dan zonder manege