Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshinedaan schreef:Gefeliciteerd Patty!
Hoe vaak rijden jullie wedstrijden eigenlijk?
Mandyy schreef:We zijn nu inderdaad een beetje aan het opbouwen aan de hand, hij heeft nog niet voor de sulky gestaan. De afgelopen 2 weken is hij bij de revalidatiekliniek 2x 10 minuten per dag los gewerkt aan de hand naast 1x 10 minuten stappen en 2x een halfuur op een speciale trilplaat. Thuis staat hij weer lekker buiten en ik pak hem elke dag 30 à 45 minuten om lekker te wandelen (rennen als het aan Sjors ligt), te langelijnen of wat anders aan de hand te doen. Ik gebruik sinds kort een hartslagmeter dus ik ben nu voornamelijk aan het kijken hoe hij zijn hartslag nu is tijdens deze activiteiten en daarmee ga ik steeds een stapje verder. Volgende week moeten we weer naar de revalidatiekliniek voor nieuw beslag, hopelijk kunnen we daarna voor de sulky opbouwenWat fijn! Gaat het goed met Sjors? Kun je nu opbouwen?
mirriejj schreef:Bizar he! En dan zag ik dan Limburg nog het minste heeft gehad. Wij hebben de paddock gelukkig heel hoog liggen waardoor daar eigenlijk nooit plassen blijven staan. Ik ben benieuwd hoe snel dat dat water weer weg trekt!