theJokerr, ik kan me daar ook altijd zó boos om maken. ze halen de gezondheid van de pony achteruit, en dat weten ze hoor, en nog gewoon doen alsof er niets aan de hand is!
zo onverstandig.. ik heb gezegd tegen E als het écht niet meer gaat bij die pony's want ik zal nog een goed woordje voor je doen bij de eigenaar, dan mag je bij ons komen
TheJokerr
Geplaatst: 02-02-11 22:19
Mandyy schreef:
Leuk, wanneer heb je les?
ik moet nog even kijken! heb zowieso al 2 betalende mensen ( ik en lieke ) en lieke wisseld af en toe af met isabel (foto's maken)
Anoniem
Geplaatst: 02-02-11 22:19
Niks van die meiden aantrekken Sanne. ze vinden het alleen maar leuk als je gefrustreerd/boos reageert.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-11 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een rot situatie Sanne. Sterkte, en idd ik zou ook naar de eigenaar stappen
Blacky
Geplaatst: 02-02-11 22:46
jeetje sanne ! wat een rotstreek van die meiden. dat heb ik ook vaak genoeg mee gemaakt. hoe oud zijn die meisjes ? want dit gedrag is super kinderachtig. en alsof er niet meer is dan rijden.
trouwens we moeten ook een quote lijstje maken. want anders moet debora (?) voor de OP het hele topic door lezen voor leuke en zinnnige quotes. want in de OP heb je toch altijd een hele lange lijst vol met grappig en leuke quotes. en in andere topics doe je dat gezamelijk en het lijkt me niet dat debora 500 paginas gaat doorlezen en elke pagina leuke quotes te zoeken.
Hannemarie
Geplaatst: 02-02-11 22:49
GOEDENDAAAAAAAAAAAG' jullie hebben echt heel erg veel gekletst
ik heb even heel erg globaal bijgelezen van 445 ofzo
mandy, heel erg veel sterkte kailey; wat balen dat je moet verhuizen van stal, maar een nieuwe is natuurlijk niet verkeerd foto van de stal heb je al gezien sanne; wat een domme acties van die meiden zeg!
verder nog iets gemist?
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 02-02-11 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Blacky
Geplaatst: 02-02-11 22:50
TheJokerr schreef:
zijn rond 10/12
nog echte penny meisjes dus. ( niet dat alle 10/12 jarige alleen maar willen rijden ) maar gewoon naar de eigenaar gaan en dan maar kijken wat die ermee doet.
weten jullie iets leuk om te doen op valentijnsdag? met vriendjelief
Een roos sturen
nee grapje das afgezaagd. Weetje wat schattig is. Vorig jaar met valentijns dag gaf mijn vriendje me zo'n hele schattige knuffelbeer met een doosje chocolaatjes en daarin zat een kaartje met i love you