Het is weer druk geweest hier! Ik kan niet meer zo vaak online zijn door m'n stage =( Dus dat word veeel bijlezen!
Alleen vanavond niet reageren, want ik duik lekker m'n bed in moet morgen weer om 7 uur de deur uit!
Slaaplekker alvast iedereen!
Mandyy
Geplaatst: 25-11-10 22:36
Druk? Er is nog niet eens een bladzijde bijgekomen vandaag! Slaap lekker, wat voor stage doe je?
SayaJones
Geplaatst: 25-11-10 22:40
ik liep 3 pagina's achter valt opzich nog mee
Ik loop stage in Amsterdam-Noord/Oostzaan (net op de grens) Bij een kattenasiel.. niet echt helemaal mijn ding, maar wel een goede stage om mijn examen mee te halen. Het was wel even wennen, want qua stages ben ik een beetje verwend (Russisch Staatscircus, Dierenambulance, 2x tinkerstoeterij in Polen). Dus viel wel tegen. Maar gelukkig valt het nu reuze mee, en er zijn leuke mensen!
Goedenmorgen! ik heb vandaag lekker eerste 2 uur vrij! en ik hoef maar 2 uurtjes naar school! maar ik moet verder gaan. doeeegieeeej. suc6 allemaal vandaag. ik hoop ook op sneeuw! xd
JA dat zeker! dat komt omdat onze school 25 jaar bestaat, dus er is vanmiddag een reuni voor alle 'oude' leerlingen! Ga jij nog wat doen dan vandaag? (A)
ladylisa
Geplaatst: 26-11-10 10:37
Goedemorgen zit nu lekker saai op school maar ben gelukkig vroeg vrij.. hier ligt ook lekker sneeuw, denk 3 cm de pony's vinden het ook prachtig morgen nog even oefenen voor de wedstrijd en zondag heb ik de wedstrijd als de sneeuw er morgen nog is, dan komen er zeker foto's
hoeraaaaaa' laatste 3 uur vrij vandaag, ivm jubileum school ben nog even de stad in geweest met vriendinnen. bij bakkerbart gegeten en 3 films gehaald voor 13,- nu mmoet ik werken. en vanavond oppassen bij lisette haar tante (: