Vanmiddag sinds tien weken weer een rondje gereden in het bos met Sjors, echt genoten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de stal waar ik nu sta ligt langs een onwijs drukke 80 weg, waardoor ik best even al m'n moed bij elkaar moet rapen om een stukje naar buiten te gaan.
Terwijl Emma hartstikke braaf is.
Lastig dat je vanaf stal meteen langs een 80 weg moet. Je mag niet in de bak toch? Dat maakt het nog lastiger... Is een andere stal geen optie eventueel, zodat je wel in de bak kunt rijden en je zelf niet teveel spanning gaat opbouwen?
Fijn even losgewerkt en niet te gek gedaan. Brave man.
) dan merk ik dat mijn hart sneller gaat kloppen en ik zweethandjes krijg.
Heel fijn dat hij vanmiddag enthousiast was.

Voel me er heel vervelend bij. Ik snap het ook gewoon niet.
Weet je waarom het plezier weg is?
Is bij mijn vorige sulky al eens gebeurd maar deze keer brak het gedeelte wat aan de stoel vast zit, was blij dat ik in de bak aan het mennen was en niet in het bos want het stoeltje zat dus helemaal niet meer vast... Heb alsnog verder gereden zonder stoeltje en ik kan je vertellen, dat is niet zo comfortabel 
Wel met losrijden nog gelukkig. Maar je schrikt je kapot. Vind het toch vreemd hoor. Ik weet van jou ook dat je zuinig op je spullen bent. Wel een leuke foto! 

Enige vraag is nu nog of het onderstel niet te verroest is. Zo op de foto's zag de rest er wel aardig uit.